Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
czesne:

​Opłata za całość studiów wynosi 6500 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach).

W ramach opłaty SGH zapewni niezbędne materiały dydaktyczne i konspekty zajęć. Opłata pokrywa również koszty wydania świadectwa ukończenia studiów.

:: Numer konta ::

Numer konta do wpłaty generowany  jest indywidualnie dla każdego słuchacza po zarejestrowaniu się na daną edycję studiów w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych.

Wypowiedzi słuchaczy i absolwentów Podyplomowych Studiów PR SGH - ZOBACZ FILM 

termin uruchomienia studiów:

Edycja XXX zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017, zajęcia rozpoczną się w lutym/marcu 2017 r.

Edycja XXIX została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017, zajęcia rozpoczęły się 6 listopada 2016 r.

termin zapisów na studia:

UWAGA: „Godzinna Jazda Próbna” – osoby, które zarejestrowały się w systemie oraz złożyły wszystkie wymagane dokumenty i załączniki mogą przez jedną godzinę wziąć udział w wybranych zajęciach w ramach uruchomionej już i prowadzonej w danym czasie edycji studiów. Więcej informacji udziela: wszwed@sgh.waw.pl

Rekrutacja na edycję XXX rozpocznie się w drugiej połowie listopada 2016 r.

REKRUTACJA ONLINE.

czas realizacji:
studia dwusemestralne
organizacja zjazdów:

​Studia są uruchamiane na przemian dwa razy w roku: w semestrze zimowym i w semestrze letnim.

Zajęcia w ramach edycji zimowych rozpoczynają się w październiku każdego kolejnego roku, zaś zajęcia w ramach edycji letnich rozpoczynają się w lutym każdego kolejnego roku.

Zajęcia w ramach studiów odbywają się dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

opis:

​Naszą ambicją jest profesjonalne podejście do kształcenia w obszarze PR bazujące na najlepszych międzynarodowych wzorcach. Naszą siłą jest nastawienie na praktykę opartą na solidnych fundamentach teoretycznych. Nasze studia kierujemy zarówno do doświadczonych PR-owców, stawiających na ciągły rozwój oraz pragnących pogłębić i poszerzyć swoją fachową wiedzę, jak i do osób rozpoczynających swoją przygodę z PR.

Opinie naszych absolwentów

studia skierowane do:

​Nasze studia kierujemy zarówno do doświadczonych PR-owców, stawiających na ciągły rozwój oraz pragnących pogłębić i poszerzyć swoją fachową wiedzę, jak i do osób rozpoczynających swoją przygodę z PR.

cel studiów:

​Celem studiów jest przygotowanie naszych słuchaczy do pracy w różnych obszarach i na różnych stanowiskach związanych z PR. Sygnały od naszych absolwentów pokazują, że wiele osób, które ukończyły nasze studia z powodzeniem rozwija swoją karierę w PR i obszarach pokrewnych. Nasz cel jesteśmy w stanie realizować dzięki sprawdzonej kadrze wykładowców oraz programowi studiów, który łączy w sobie praktykę z teorią, umiejętności z wiedzą, szerokie spojrzenie na PR z pogłębioną analizą najważniejszych zagadnień.

STRONA PROGRAMU

korzyści:

Opinie o Podyplomowych Studiach PR SGH - ZOBACZ FILM​

PERSPEKTYWY ZAWODOWE

Wśród naszych absolwentów są menedżerowie PR, specjaliści PR, szefowie działów komunikacji, rzecznicy prasowi, konsultanci PR, pracownicy agencji PR, pracownicy agencji reklamowych, prawnicy, dziennikarze, pracownicy administracji publicznej, menedżerowie produktu, szefowie i pracownicy działów komunikacji wewnętrznej oraz przedstawiciele wielu innych zawodów i ścieżek kariery. Nasze studia ukończyło już ponad 1000 absolwentów.

KORZYŚCI DLA STUDENTA

Studia Public Relations w SGH oferują:

  • przygotowanie do pracy obszarze PR oraz zawodach pokrewnych;
  • silny nacisk na praktykę opartą na solidnej i aktualnej wiedzy z dziedziny PR;
  • szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień;
  • przemyślany, kompletny i zróżnicowany program studiów;
  • stale rozwijających się, sprawdzonych, fachowych i przyjaźnie nastawionych do słuchaczy wykładowców;
  • profesjonalną organizację studiów i miłą atmosferę studiowania;
  • możliwość zbudowania sieci kontaktów zawodowych oraz poznania ciekawych ludzi;
  • szansę na interesującą, rozwojową i satysfakcjonującą finansowo karierę zawodową.

KORZYŚCI DLA PRACODAWCY

Nasi absolwenci to osoby ambitne, wszechstronne i otwarte na nowe doświadczenia. Podejmowane przez nich studia PR w SGH stanowią uzupełnienie wcześniejszego wykształcenia w innych, często bardzo odległych od PR dziedzinach. Dzięki odpowiednio przygotowanemu programowi studiów, systemowi zaliczeń oraz egzaminowi końcowemu, pracodawcy mogą być pewni, że po ukończeniu naszych studiów, absolwenci posiądą szerokie spektrum umiejętności i wiedzy dotyczącej PR, dziedzin pokrewnych oraz umiejętności interpersonalnych. Ukończenie studiów wymaga systematyczności i odpowiedzialności, czyli cech niezwykle cenionych na rynku pracy.

kierownik programu:

​prof. dr hab. Jacek Miroński
e-mail: jacek.mironski@sgh.waw.pl 

sekretariat studiów:

​Kolegium Gospodarki Światowej
ul. Madalińskiego 6/8
budynek M, pokój 33
Warszawa

telefon: 225649349, 228495084, 225649350
fax: 226466115

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Karolina Nivette
e-mail: karolina.nivette@sgh.waw.pl 

program realizuje:
KGS - Kolegium Gospodarki Światowej
dodatkowe informacje:

język wykładowy:
polski
program studiów:

Nasz program studiów jest złożony z 27 modułów. Wszystkie moduły składają się na szerokie, zróżnicowane i wszechstronne kompendium wiedzy na temat PR. Jednocześnie każdy z modułów stanowi zamkniętą i kompletną całość, będącą wyrazem autorskiego podejścia każdego z wykładowców. Dzięki takiej konstrukcji programu studiów nasi słuchacze mają okazję poznać szerokie spektrum zagadnień związanych z PR, a jednocześnie bardziej szczegółowo zagłębić się w interesujące ich tematy.

Na program studiów składają się poniższe moduły:

  1. ​Umiejętności menedżerskie a Public Relations 
  2. Istota PR. Strategia PR 
  3. Nowoczesne zarządzanie - wyzwania i dostosowania
  4. PR w Polsce i na świecie 
  5. Komunikacja kryzysowa
  6. Monitoring mediów oraz badanie efektywności działań PR w relacjach z mediami 
  7. Sztuka prezentacji przed kamerą
  8. Regulacje prawne i etyczne w działalności Public Relations
  9. Sponsoring
  10. Wykorzystanie internetu w PR - podstawy 
  11. CSR a PR
  12. Kreowanie wizerunku kraju za granicą 
  13. Networking a PR
  14. Erystyka praktyczna w działalności PR
  15. Zarządzanie kadrami 
  16. Komunikacja na rynkach kapitałowych - Investor Relations 
  17. Lobbing
  18. Badanie rynku i opinii 
  19. Wewnętrzne PR
  20. Przyszłość PR - cyfrowe spojrzenie na biznes
  21. Współpraca PR z mediami 
  22. Reklama. Socjotechnika oddziaływania 
  23. Protokół dyplomatyczny 
  24. Negocjacje
  25. Warsztaty radiowe
  26. Język wypowiedzi publicznej. Opracowywanie i redagowanie tekstów PR 
  27. Agencja PR - tworzenie programu działań PR

    SZCZEGÓŁOWY PROGRAM
wykładowcy:

​Dzięki stałemu systemowi oceny jakości nauczania, nasi wykładowcy nieustannie się rozwijają i stanowią sprawdzoną kadrę. Nasi wykładowcy to praktycy z doświadczeniem dydaktycznym i akademicy z doświadczeniem praktycznym.

NASI WYKŁADOWCY

tryb naboru:

​Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych.

Liczba miejsc: 40.

wymagane dokumenty: