|
opis: Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie umiejętności organizacji oraz prowadzenia kampanii komunikacyjnych. Studia adresowane są do praktyków zatrudnionych w agencjach reklamowych, domach mediowych lub w firmach prowadzących własna działalność reklamową, oraz do osób planujących rozwój kariery w zakresie reklamy.
W efekcie kształcenia słuchacz będzie umiał:
- planować i prowadzić kampanię komunikacyjną,
- tworzyć strategie reklamowe,
- tworzyć strategie komunikacyjne w nowych mediach (np. SoLoMo),
- projektować user experience na poziomie produktów,
- sporządzić budżet reklamowy,
- planować media reklamowe,
- interpretować wyniki badań, wskaźniki mediowe i mierniki mediów,
- określać i oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowych,
- współpracować z mediami, agencjami badawczymi, domami mediowymi i agencjami reklamowymi.
W efekcie kształcenia słuchacz rozwija swoje umiejętności w zakresie:
- sprawności uczenia się i samodoskonalenia,
- rozwiązywania problemów,
- analitycznego myślenia,
- koordynacji komunikacji marki w różnych kanałach komunikacji.
W efekcie kształcenia słuchacz rozwija swoje kompetencje społeczne w zakresie:
- komunikacji,
- organizacji pracy.
kontakt:
Renata Konopka telefon: 697621351 e-mail: Renata Konopka
STRONA PROGRAMU
|
|
|