Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
czesne:

​Opłata za całość studiów: 7100 zł (zakłady pracy – wpłata jednorazowa; dla osób indywidualnych możliwość wpłaty w dwóch ratach: I rata w wysokości 4500 zł – płatna do 30 września 2016 r., II rata w wysokości 2600 zł płatna do 17 lutego 2017 r.). W sytuacji, gdy firma płacąca za swojego pracownika pokryje tylko część czesnego, osoba zainteresowana musi dopłacić część do 100% wysokości czesnego.

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

:: Numer rachunku ::

Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).

termin uruchomienia studiów:

​Edycja XXIV została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2016/2017 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2016 r.).

termin zapisów na studia:

​Rekrutacja na XXIV edycję studiów została zakończona.

REKRUTACJA ONLINE

czas realizacji:
studia dwusemestralne
organizacja zjazdów:

​Studia są uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Przyjmowanie zapisów rozpoczyna się w czerwcu tego roku, w którym uruchomiona zostaje dana edycja studiów.

Zajęcia w ramach studiów odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Terminy zajęć XXIV edycji:

I semestr

22-23 października 2016 r.
5-6 listopada 2016 r.
19-20 listopada 2016 r.
10-11 grudnia 2016 r.
7-8 stycznia 2017 r.
28- 29 stycznia 2017 r.

II semestr

18-19 lutego 2017 r.
4-5 marca 2017 r.
18-19 marca 2017 r.
8-9 kwietnia 2017r.
13-14  maja 2017 r.
27-28 maja 2017 r.

cel studiów:

​Celem studiów jest przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, rachunkowości i finansów oraz wykształcenie umiejętności prowadzenia działalności w warunkach gospodarki konkurencyjnej, a także pełnienia funkcji specjalisty i menedżera marketingu w przedsiębiorstwie.

STRONA PROGRAMU

kierownik programu:

​prof. dr hab. Teresa Taranko

sekretariat studiów:

​Archiwum SGH
al. Niepodległości 162
budynek G, pokój 238
02-554 Warszawa

mgr Małgorzata Buzak
telefon: 225649352
e-mail: malgorzata.buzak@sgh.waw.pl

program realizuje:
KZiF - Kolegium Zarządzania i Finansów
język wykładowy:
polski
program studiów:
  1. ​Zarządzanie przedsiębiorstwem (38 godzin)
    - Metody analizy strategicznej
    - Formułowanie strategii przedsiębiorstwa
    - Zarządzanie operatywne
  2. Strategia finansowa przedsiębiorstwa (16 godzin)
    - odstawy rachunkowości menedżerskiej
    - Źródła i sposoby pozyskiwania kapitału
    - Ocena wyników finansowych
    - Badanie przepływów pieniężnych
    - Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych
  3. Kierowanie zespołami pracowniczymi (32 godziny)
    - Style i techniki kierowania
    - Rozwiązywanie konfliktów
    - Polityka kadrowa
    - Planowanie własnej kariery
    - Organizacja pracy własnej
    - Prowadzenie negocjacji handlowych
  4. Istota marketingu (28 godzin)
    - Podstawy marketingu
    - Segmentacja rynku
    - Postępowanie nabywców na rynku
  5. Badania marketingowe (8 godzin)
    - Treść badań marketingowych
    - Metody badań marketingowych
  6. Instrumenty marketingu (36 godzin)
    - Produkt- Cena- Dystrybucja towarów
    - Aktywizacja sprzedaży
  7. Kierowanie działalnością marketingową (30 godzin)
    - Planowanie marketingowe
    - Strategie marketingowe
    - Organizowanie działalności marketingowej
    - marketing międzynarodowy
  8. Seminarium dyplomowe, konsultacje (4 godziny)

    Program studiów obejmuje łącznie 192 godziny zajęć dydaktycznych.
tryb naboru:

​Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH.

wymagane dokumenty:
warunki ukończenia studiów:

​Praca dyplomowa z problematyki:

  • Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
  • Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
  • Planowanie marketingowe
  • Marketing