Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
opis:

​Celem studiów jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstw działających na rynku dóbr i marek luksusowych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem na tym specyficznym rynku. Ponadto celem studiów jest też przygotowanie pracowników firm wspierających przedsiębiorstwa działające na rynku luksusu (firm doradczych, zajmujących się badaniami marketingowymi czy agencji reklamowych oraz domów mediowych i mediów) w podejmowaniu tych decyzji.

W szczególności celem studiów jest pogłębienie wiedzy i umiejętności słuchaczy w zakresie:

  • Tendencji na rynku luksusu w Polsce i na świecie,
  • Cech dóbr i marek luksusowych,
  • Psychologii zachowań nabywców dóbr i marek luksusowych,
  • Prawnych i pozaprawnych narzędzi ochrony marek luksusowych,
  • Podejmowania strategicznych decyzji dotyczących zarządzania na rynku luksusu, 
  • Licencjonowania i rozszerzania marek luksusowych,
  • Wykorzystania sojuszy marek w działaniach marketingowych dotyczących dóbr i marek luksusowych,
  • Kształtowania strategii marketingowych dóbr i marek luksusowych,
  • Specyficznych narzędzi promocji marek luksusowych, 
  • Metod badań marketingowych służących podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących dóbr i marek luksusowych, 
  • Nowych technik komunikowania atrybutów dóbr i marek luksusowych, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, 
  • Specyfiki marketingu usług luksusowych,
  • Zarządzania personelem na rynku luksusu.

strona programu