Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
opis:

​Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej nowego nurtu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zorientowanym na sprzedaż, zarządzanie i budowę wartości klienta dla przedsiębiorstwa.

Studia pozwolą uczestnikom:

  • poznać proces, metody i techniki nowoczesnego marketingu, opartego na sprzedaży budującej wartość klienta;
  • zrozumieć jak relacje z klientem i wartość klienta buduje wartość przedsiębiorstwa;
  • zapoznać i pogłębić wiedzę z zakresu wymiany wartości klient-firma; 
  • poznać metody badania wartości klientów dla firm; 
  • nabyć umiejętności w zakresie zarządzania wiedzą o kliencie; 
  • pogłębić wiedzę z zakresu budowy wartości klientów, satysfakcji ich i lojalności; 
  • pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania wartością dla klientów; 
  • pogłębić wiedzę na temat metod i technik sprzedaży.

strona programu