Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
opis:

​Współcześnie o sukcesie firmy przesądza przede wszystkim stawianie w centrum uwagi klienta zewnętrznego i wewnętrznego, stałe wdrażanie najnowszej wiedzy do działalności firmy, ciągły nacisk na akceptację obecnych i przyszłych pracowników firmy przez klientów i współpracowników. Dlatego też głównym celem studium jest pogłębione kształcenie tych zakresów profesjonalnych kompetencji słuchaczy, które służą osiąganiu powyższych celów, a więc sukcesu firmy. Kształcenie kompetencji niezbędnych dla sukcesu zawodowego menedżerów wszystkich szczebli zarządzania oraz osób pracujących w firmie bezpośrednio z klientami.
W trakcie zajęć studium położony zostanie nacisk na kształtowanie takich profesjonalnych kompetencji, jak:

  • wiedza o procesach grupowych i kierowaniu zespołem;
  • umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole, empatia, autoprezentacja;
  • umiejętności kierownicze;
  • umiejętności "przenośne", dające się transferować na procesy realizacji wielu zadań, których obecnie nie sposób przewidzieć, np.: kreatywność, innowacyjność, elastyczność, adaptacyjność;
  • umiejętności intrapsychiczne: wysoka samoświadomość i poczucie tożsamości,
  • obiektywna ocena swoich możliwości, kierowanie samorozwojem;
  • umiejętności negocjacyjne.

strona programu