Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
czesne:

​Opłata za całość studiów 5900 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach po połowie).

W ramach opłaty uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne. Czesne obejmuje również koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

:: Numer rachunku dla edycji XXX ::

Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury VAT zobowiązane są do poinformowania o tym sekretariat studiów do 7 dni od dokonania wpłaty.

termin uruchomienia studiów:

W roku akademickim 2015/2016, XXX edycja Podyplomowych Studiów Marketingowo-Logistycznych, nie zostanie uruchomiona.

termin zapisów na studia:
czas realizacji:
studia dwusemestralne
organizacja zjazdów:

​Studia są uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku.

Zajęcia odbywają się w piątki od godz. 17.10, w soboty do godz. 16.00-17.00, co dwa tygodnie z uwzględnieniem dni wolnych od pracy i długich weekendów.

studia skierowane do:
  • ​średnia i wyższa kadra menedżerska działająca w przedsiębiorstwie,
  • osoby pragnące zmienić swój profil działania.
cel studiów:

​Celem studiów jest przygotowanie średniej i wyższej kadry menedżerskiej do prowadzenia działalności marketingowo-logistycznej, menedżerskiej oraz controlingu finansowego.

STRONA PROGRAMU

korzyści:

​Słuchacze otrzymają możliwość zdobycia i pogłębienia wiedzy z zakresu:

  • logistyki w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa,
  • zasad i metodyki prowadzenia badań marketingowych,
  • prawnych i finansowych aspektów działalności marketingowej przedsiębiorstwa na rynku,
  • poszczególnych elementów marketingu-mix (produkt, cena, kanały dystrybucji i promocja) i marketingu wewnętrznego,
  • tworzenia wizerunku firmy w oparciu o budowanie kultury przedsiębiorstwa.
kierownik programu:

​prof. dr hab. Halina Brdulak

sekretariat studiów:

​Kolegium Gospodarki Światowej
ul. Madalińskiego 6/8
budynek M, pok. 33
02-513 Warszawa

telefon: 228495084, 225649349, 5649350
faks: 226466115

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Karolina Nivette
e-mail: karolina.nivette@sgh.waw.pl  

program realizuje:
KGS - Kolegium Gospodarki Światowej
dodatkowe informacje:

 

 
język wykładowy:
polski
program studiów:
  1. ​Podstawy zarządzania finansami
  2. Zarządzanie ludźmi
  3. Podstawy zarządzanie projektami
  4. Kultura przedsiębiorstwa
  5. Negocjacje – przygotowanie przetargów
  6. Twórcze rozwiązywanie problemów
  7. Podstawy marketingu
  8. Zarządzanie marketingiem
  9. Badania marketingowe
  10. Postępowanie nabywców na rynku
  11. Marketing usług
  12. Marketing instytucjonalny
  13. Marketing bezpośredni
  14. Nowe technologie informacyjne w marketingu – Internet i urządzenia mobilne
  15. Zarządzanie promocją
  16. Zarządzanie strategiczne
  17. Podstawy zarządzania logistycznego
  18. Logistyka dystrybucji-logistyczna koncepcja obsługi klienta
  19. Zarządzanie zakupami
  20. Logistyka magazynowa
  21. E-logistyka
  22. Logistyka zwrotów (reverse logistics)

    Program studiów obejmuje łącznie 166 godzin zajęć dydaktycznych.
wykładowcy:

​Zajęcia prowadzone są przez wykładowców SGH (pracowników Instytutu Marketingu Międzynarodowego, Zakładu Transportu Międzynarodowego i Logistyki, Katedry Finansów, Katedry Prawa, Katedry Socjologii) oraz praktyków.

tryb naboru:

​Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH (REKRUTACJA ONLILNE).

wymagane dokumenty:
zasady realizacji studiów:

​Zajęcia prowadzone są w znacznej części metodą analizy przypadków, pozwalającą na symulowanie rzeczywistej działalności przedsiębiorstwa w otoczeniu rynkowym.

warunki ukończenia studiów:

​zakończenie studiów słuchacz przystępuje do egzaminu końcowego.