Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Jesteś tu: Oferta SGH > Polski
 

 

 
czesne:

​Opłata za całość studiów: 6700 zł (możliwość wpłaty w 2 ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

:: Numer rachunku ::

Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).

termin uruchomienia studiów:

​Edycja XVIII zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017, zajęcia rozpoczną się w lutym 2017 r.

Edycja XVII została uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2015/2016, zajęcia zostały uruchomione w lutym 2016 r.

termin zapisów na studia:

​Rekrutacja na XVIII edycję studiów jest obecnie prowadzona. 

REKRUTACJA ONLINE

czas realizacji:
studia dwusemestralne
organizacja zjazdów:

​Studia są uruchamiane są zawsze w semestrze letnim. Zajęcia rozpoczynają się na przełomie lutego i marca danego roku, a kończą w lutym roku następnego. Zapisy przyjmowane są od grudnia roku poprzedzającego rok uruchomienia danej edycji studiów.

Zajęcia w ramach studiów odbywają się w soboty i niedziele, w godz. 9:00-16:00, przeciętnie co 3 tygodnie.

Program studiów obejmuje łącznie 178 godzin zajęć dydaktycznych.

Terminy zjazdów dla edycji XVII:

I semestr

  1. 27-28.02.2016 r.
  2. 19-20.03.2016 r.
  3. 9-10.04.2016 r.
  4. 23-24.04.2016 r.
  5. 21-22.05.2016 r.
  6. 4-05.06.2016 r.

II semestr

  1. 1-02.10.2016 r.
  2. 15-16.10.2016 r.
  3. 5-06.11.2016 r.
  4. 26-27.11.2016 r.
  5. 10-11.12.2016 r.
  6. 4-15.01.2017 r.
  7. 4-15.01.2017 r.
cel studiów:

​Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu marketingu i strategii marketingowych oraz wykształcenie umiejętności organizowania i prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki.

STRONA PROGRAMU

kierownik programu:

​prof. dr hab. Wojciech Wrzosek

sekretarz programu:

​dr Beata Marciniak
telefon: 225649311

sekretariat studiów:

​Katedra Rynku, Marketingu i Jakości
ul. Madalińskiego 6/8
budynek M, pokój 305
02-513 Warszawa

telefon: 225649311, 225648689
telefon: 792042888

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Hanna Rydz
e-mail: hrydz@sgh.waw.pl

program realizuje:
KZiF - Kolegium Zarządzania i Finansów
język wykładowy:
polski
program studiów:

​Semestr I

  • Otwarcie studiów
  • Wykład inauguracyjny
  • Warunki działania przedsiębiorstw
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Istota marketingu
  • Podstawy funkcjonowania rynku 
  • Badania marketingowe
  • Postępowanie konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku
  • Segmentacja rynku
  • Marketingowe scenariusze rozwoju firmy
  • Marketing w działalności pozagospodarczej
  • Seminarium dyplomowe
  • Prawne aspekty w marketingu
  • Marketing usług
  • Produkt w marketingu
  • Dystrybucja w marketingu
  • Marketing na rynku instytucjonalnym
  • Cena w marketingu
  • Public relations
  • Komunikacja marketingowa

    Egzaminy:
    • Postępowanie nabywców na rynku
    • Badania marketingowe

Semestr II

  • Istota strategii marketingowych
  • Strategie przedsiębiorstw
  • Strategie komunikacji marketingowej
  • Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku
  • Strategie marketingowe w sferze usług
  • Strategie produktowo-rynkowe
  • Seminarium dyplomowe
  • Analizy rynku
  • Strategie marki
  • Plan i budżet marketingu
  • Warsztaty marketingowe
  • Strategie wobec konkurentów
  • Opakowanie w marketingu
  • Elementy strategii marketingowej w korporacji
  • Działania marketingowe na rynkach zagranicznych
  • Skuteczność i efektywność marketingu
  • Internet w marketingu
  • Strategie wobec dostawców i pośredników
  • Projektowanie i wdrażanie strategii marketingowej
  • Organizowanie działalności marketingowej

    Egzaminy: 
    • Marketing
    • Strategie marketingowe

Program studiów obejmuje łącznie 178 godzin zajęć dydaktycznych.

tryb naboru:

​​Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH (REKRUTACJA ONLILNE).

wymagane dokumenty:
warunki ukończenia studiów:

​Zdanie czterech egzaminów semestralnych, na zakończenie studiów słuchacz pisze pracę końcową.