Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Rekrutacja krok po kroku

 
​​​​​​​Aby pomyślnie ukończyć rekrutację na studia w języku angielskim, zapoznaj się z kolejnymi krokami procedury rekrutacyjnej:

1. Rejestracja w systemie rekrutacyjnym (ISR)

Wprowadź do systemu wszystkie wymagane informacje: podstawowe dane osobowe i informacje o dyplomie ukończenia studiów wyższych. Wgraj swoje zdjęcie – użyjemy go później w Twojej legitymacji studenckiej. Wybierz również kierunki i tryby studiów oraz uszereguj je według swoich preferencji. Nie zapomnij też o sprawdzaniu komunikatów w systemie rekrutacyjnym. 

Dane możesz modyfikować aż do dnia zamknięcia systemu, przy czym bardzo ważne jest, abyś zakładkę z danymi osobowymi wypełnił poprawnie – po wydrukowaniu formularza zgłoszeniowego ich modyfikacja nie będzie możliwa. 

W dniu zamknięcia systemu rekrutacyjnego upływa również termin dokonania opłaty rekrutacyjnej.

2. Wgrywanie skanów ISR i procedura kwalifikacyjna

Po zaakceptowaniu zdjęcia kandydata w systemie, odblokowana zostanie zakładka umożliwiająca pobranie formularza rekrutacyjnego oraz wgranie skanów wymaganych dokumentów. Akceptowany format skanów to pliki pdf.

Jeżeli kandydat dokonał opłaty rekrutacyjnej oraz wgrał wszystkie wymagane dokumenty, system rekrutacyjny umożliwi mu przesłanie skanów do weryfikacji. Wyniki weryfikacji dokumentów będą widoczne w systemie.

Ważne: Kryterium kwalifikacyjnym na studia stacjonarne w języku angielskim jest kolejność zgłoszeń, przez którą rozumie się datę i godzinę przekazania do weryfikacji przez system rekrutacyjny ISR kompletu skanów wymaganych dokumentów. Od połowy lipca wystawiane będą decyzje kandydatom, których skany dokumentów zostały pomyślnie zweryfikowane w ISR.

3. Składanie oryginałów dokumentów

Kandydaci przyjęci na studia w języku angielskim w SGH zobowiązani są złożyć oryginały dokumentów w terminie określonym w harmonogramie lub nie póżniej niż w terminie wskazanym w decyzji o przyjęciu. 

Dokumenty należy złożyć osobiście, w terminie wskazanym w odpowiednim harmonogramie rekrutacji, a szczegóły dotyczące procesu składania dokumentów zostaną podane w komunikacie w systemie rekrutacyjnym. Jeśli nie możesz pojawić się osobiście w SGH, dokumenty może złożyć za Ciebie Twój pełnomocnik jeśli będzie miał Twoje pisemne upoważnienie​.