Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Rekrutacja krok po kroku

 
​​​​​Aby pomyślnie ukończyć rekrutację na studia w SGH, zapoznaj się z kolejnymi krokami procedury rekrutacyjnej:

1. Rejestracja w systemie rekrutacyjnym (ISR)

Wprowadź do systemu wszystkie wymagane informacje: podstawowe dane osobowe i informacje o dyplomie ukończenia studiów wyższych. Wgraj swoje zdjęcie – użyjemy go później w Twojej legitymacji studenckiej. Wybierz również kierunki i tryby studiów oraz uszereguj je według swoich preferencji. Nie zapomnij też o sprawdzaniu komunikatów w systemie rekrutacyjnym. 

WAŻNE! Nie zwlekaj z rekrutacją na studia magisterskie. Nawet jeśli obronę pracy dyplomowej planujesz np. na lipiec, zarejestruj się w systemie rekrutacyjnym jeszcze w maju i zaznacz opcję „Nie mam jeszcze dyplomu”.

Dane możesz modyfikować aż do dnia zamknięcia systemu, przy czym bardzo ważne jest, abyś zakładkę z danymi osobowymi wypełnił poprawnie – po wydrukowaniu formularza zgłoszeniowego ich modyfikacja nie będzie możliwa. 

W dniu zamknięcia systemu rekrutacyjnego upływa również termin dokonania opłaty rekrutacyjnej.

2. Wgrywanie skanów ISR i procedura kwalifikacyjna

Po zaakceptowaniu zdjęcia kandydata w systemie, odblokowana zostanie zakładka umożliwiająca pobranie formularza rekrutacyjnego oraz wgranie skanów wymaganych dokumentów. Akceptowany format skanów to pliki ​pdf.

Jeżeli kandydat dokonał opłaty rekrutacyjnej oraz wgrał wszystkie wymagane dokumenty, system rekrutacyjny umożliwi mu przesłanie skanów do weryfikacji. Wyniki weryfikacji dokumentów będą widoczne w systemie.

Kryterium kwalifikacyjnym na studia stacjonarne w języku angielskim jest kolejność zgłoszeń, przez którą rozumie się datę i godzinę przekazania do weryfikacji przez system rekrutacyjny ISR kompletu skanów wymaganych dokumentów. Od połowy lipca wystawiane będą decyzje kandydatom, których skany dokumentów zostały pomyślnie zweryfikowane w ISR.

3. Składanie oryginałów dokumentów

Kandydaci przyjęci na studia w języku angielskim w SGH zobowiązani są złożyć oryginały dokumentów w terminie wskazanym w harmonogramie lub nie póżniej niż w terminie wskazanym w decyzji o przyjęciu. 

Dokumenty należy złożyć osobiście, a szczegóły dotyczące procesu składania dokumentów zostaną podane w komunikacie w systemie rekrutacyjnym. Jeśli nie możesz pojawić się osobiście w SGH, dokumenty może złożyć za Ciebie Twój pełnomocnik jeśli będzie miał Twoje pisemne upoważnienie​.