Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wymagania rekrutacyjne

 

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH

REKRUTACJA ONLINE

Limit miejsc dla edycji: 30 miejsc (ilość stanowisk komputerowych w laboratorium).

Warunkiem dodatkowym dla kandydatów na studiach jest znajomość podstaw marketingu oraz podstaw statystyki.

Wymagane dokumenty:
 

 czesne

 
​Opłata za całość studiów wynosi 7200 PLN (wpłata jednorazowa). Możliwa jest także płatność w dwóch ratach (po 3600 PLN każda). W przypadku płatności w ratach sprecyzować numer raty (I/II rata).

Opłata za studia (całość lub pierwsza rata) powinna zostać uiszczona przy zapisie. W przypadku płatności w ratach druga rata powinna zostać uiszczona najpóźniej do dnia 31.01.2020 r.

Numer rachunku

Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).

Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studiów oraz certyfikatu w zakresie uczestnictwa w kursie komputerowym z SPSS.
 

 Warunki ukończenia

 
Warunkiem zaliczenia studiów jest przygotowanie i obrona pracy dyplomowej dotyczącej tematyki objętej programem. Przedmiot i zakres analizy prezentowanej w pracy do wyboru przez studentów w porozumieniu z promotorami.