Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Opinie studentów i absolwentów

 
Polecam studia podyplomowe na kierunku Analizy marketingowe zarówno osobom zawodowo zajmującym się ilościową i jakościową analizą danych, ale przede wszystkim marketerom zainteresowanym dogłębną wiedzą z szeroko rozumianego zakresu analiz i badań marketingowych. Niekwestonowaną zaletą programu studiów jest duża liczba zajęć praktycznych pozwalająca na natychmiastowe i bezpośrednie przełożenie zdobytej wiedzy merytorycznej na codzienną pracę na marce.
Małgorzata Maroszek, Marketing Manager, uczestnik IV edycji studiów