Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych : Program
Podyplomowe Studia Analiz Marketingowych
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 
Program studiów obejmuje następujące bloki tematyczne:

  1. Globalizacja i nowe trendy w zachowaniach konsumentów
  2. Nowoczesny marketing – pojęcie i proces
  3. Systemy informacji wspomagające decyzje marketingowe
  4. Analizy wykorzystywane w strategicznym zarządzaniu i planowaniu marketingowym
  5. Analizy klientów
  6. Analizy narzędzi marketingu
  7. Metody ilościowe w analizach marketingowych (m.in. analizy dyskryminacji, regresji logistycznej, czynnikowej, detekcji, interakcji, skupień, onjoint ,wariancji)
  8. Metody jakościowe w marketingu
  9. Analizy skuteczności i efektywności marketingu
​Program studiów obejmuje łącznie 172 godziny zajęć dydaktycznych (wykłady. warsztaty i ćwiczenia).