Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Fuzje i Przejęcia Przedsiębiorstw : Nasze atuty
Podyplomowe Studia Fuzje i Przejęcia Przedsiębiorstw
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Nasze atuty

 
Kierując się troską o jakość dostarczanej wiedzy i umiejętności, program merytoryczny Studiów Podyplomowych Fuzje i Przejęcia Przedsiębiorstw został oparty o następujące zasady:

Kompleksowość studiów – Nasi słuchacze mają możliwość zapoznania się z całokształtem problematyki fuzji i przejęć, począwszy od aspektów strategicznych, finansowych, prawnych, podatkowych, po zagadnienia personalne. W trakcie studiów uczestnicy zajęć zostaną zaznajomieni z całością zagadnień obejmujących proces nabycia, a zatem z problematyką przygotowania procesu transakcyjnego, jego realizacji, integracji łączących się podmiotów i oceny efektywności przeprowadzonej fuzji lub przejęcia.

Kształcenie praktyczne – Podczas naszych zajęć oprócz  treści teoretycznych, prezentowane są praktyczne doświadczenia wykładowców, ekspertów i słuchaczy. Nieodłącznym elementem naszych zajęć jest dyskusja pozwalająca na wymianę doświadczeń, uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania i problemy. Zajęcia poświęcone wycenie przedsiębiorstw i ocenie efektywności transakcji mają charakter laboratoryjny, a integralną częścią większości zajęć są studia przypadków. Program naszych studiów uwzględnia także analizę wybranych transakcji, zarówno tych które zakończyły się sukcesem, jak i niepowodzeniem.

Elastyczność – Ze względu na zróżnicowanie naszych słuchaczy pod względem wiedzy i umiejętności (naszymi słuchaczami są zarówno ekonomiści, jak i prawnicy) proces kształcenia dopasowujemy do potrzeb konkretnej grupy.

Ciągłe doskonalenie – Zadowolenie naszych słuchaczy jest dla nas bardzo ważne, dlatego uważnie wsłuchujemy się w ich uwagi i starannie analizujemy wyniki ankiet oceniających jakość naszych zajęć. Informacje zwrotne stanowią podstawę do doskonalenia programu studiów (rozszerzania zakresu niektórych przedmiotów, eliminacji powtórek) oraz zapewnienia optymalnej kadry wykładowców.