Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia HR Biznes Partner : Wykładowcy
Podyplomowe Studia HR Biznes Partner
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
 
​Grzegorz Filipowicz

Ekspert ZZL. Prezes HRport oraz Business Partner ForFuture, współpracownik HRtec oraz Fundacji Obserwatorium Zarządzanie. Członek ASTD (American Society for Training & Development) oraz ISPI (International Society for Performance Management). Współzałożyciel Human Resources Development Claster. Certyfikowany konsultant HPI. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych oraz narzędzi Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Autor książek: Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi (PWE 2004), Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników (WK 2008), oraz Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi – perspektywa firmowa i osobista (WK 2014) jak również licznych publikacji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania kompetencjami, Human Performance Improvement i strategii organizacji. Wieloletni wykładowca SP ZZP  realizowanych w Zakładzie Zarządzania Gospodarką

​Robert Manikowski
​Adiunkt Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Dyrektor Personalny w dużych organizacjach. Konsultant oraz Partner renomowanych firm doradczych (Neumann Management Instytut, Deloitte & Touche, Keystone Consulting ). Wieloletni wykładowca. Praktykę zawodową łączy z pracą dydaktyczną wykładając tematykę zarządzania ludźmi związaną z najnowszymi trendami i rozwiązaniami w obszarze HR na wyższych, renomowanych uczelniach tj.: Szkoła Główna Handlowa, Wyższa Szkoła Nauk Ekonomicznych im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej w Warszawie.
Ceniony doradca dla Zarządów kluczowych firm w Polsce w obszarach wynagrodzeń i współpracy z partnerem społecznym.
​Ewa Opolska ​Absolwentka SGH (Organizacja i Zarządzanie). Stypendystka rządu kanadyjskiego w programie Master of Business Administration  dla pracowników naukowych na Université du Quebec w Montrealu. Stażystka L'Institut d'études politiques (IEP) de Paris w obszarze strategii komunikacji instytucji z otoczeniem. Odbyła staże naukowe w Londynie (Tack Training International) w zakresie marketingu i negocjacji handlowych oraz warsztaty w zakresie budowania wartości firmowych i wdrażania zmian organizacyjnych w Paryżu (Stratelium). Jest doświadczonym trenerem, prowadzącym zajęcia dla kadry menedżerskiej w dziedzinie zarządzania i marketingu. Jest stałym współpracownikiem Ernst&Young Academy of Business w zakresie prowadzenia szkoleń dla firm w dziedzinie zarządzania. Jest od wielu lat wykładowcą studiów podyplomowych realizowanych w SGH.
​Monika Klonowska
​Psycholog, trener, konsultant. Terapeuta (prowadziła grupy rozwojowe dla dorosłych) Pracowała jako nauczyciel akademicki. W latach 80-tych. Od 1990 roku zajmuje się działalnością szkoleniową i doradczą. .Tworzy i realizuje szkolenia m.in. z zakresu: umiejętności interpersonalnych, negocjacji, treningów asertywności, wystąpień publicznych, prezentacji firmy i produktu, komunikacji, kierowania zespołem, profesjonalnej obsługi klienta, treningów dla trenerów.
Doświadczenie zawodowe zdobyła m. in. w Process Oriented Psychology Institute w Zurichu, uczestnicząc w szkoleniach i stażach z zakresu  autoprezentacji, dynamiki grup, komunikacji i rozwiązywania konfliktów.
Od 1992 roku współpracuje ze Szkołą Główną Handlową, prowadząc zajęcia z zakresu wystąpień publicznych, negocjacji, asertywności i rozwiązywania konfliktów w ramach Rocznych Podyplomowych Studiów Menedżerskich  oraz Studiów Podyplomowych Zarządzania Zasobami Pracy organizowanych w  Kolegium Zarządzania i Finansów przez Zakład  Zarządzania w Gospodarce.
​Krzysztof Walczak ​Doktor nauk prawnych (specjalność: polskie i europejskie prawo pracy, problematyka motywowania i wynagradzania pracowników); Adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Wykładowca na studiach podyplomowych i MBA m.in. Akademii  L. Koźmińskiego, SGH, SWPS i UJ, Wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury; Redaktor naczelny miesięcznika „Monitor Prawa Pracy"; Były. członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami a obecnie członek Rady Programowej. Doradca z zakresu prawa pracy wielu firm, banków i instytucji.
​Piotr Pszczółkowski ​Politolog i prawnik Od 5 lat pełni funkcję Prezesa firmy HRtec Sp. z o.o. Twórca autorskiej platformy IT do zarządzania procesami HR: HRsys. Specjalizuje się w optymalizacji procesów HR w organizacjach poprzez wdrożenia systemów IT. Jest konsultantem i trenerem biznesu. Prowadzi szkolenia i konsultacje menedżerskie. Trener dialogu społecznego w Unii Europejskiej przy Komisji Europejskiej. Mediator wpisany na listę mediatorów przy Ministerstwie Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. Członek licznych organizacji i stowarzyszeń, m.in. Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenia Certyfikowanych Ekspertów Dialogu Społecznego.. Posiada Eurotrainer's certificate – certyfikowany w ramach dwuletniego kursu metodycznego organizowanego przy Komisji Europejskiej. Akredytowany konsultant Insights. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim i Collegium Civitas. Współzałożyciel Human Resources Development Claster.
​Jan Tylka
​Profesor, dyrektor Instytut Psychologii na  Wydziale Filozofii Chrześcijańskiej UKSW; Konsultant w Instytucie Kardiologii w Warszawie (Klinika i Zakład Rehabilitacji Kardiologicznej) II stopień specjalizacji z psychologii klinicznej; kierownik Pracowni Psychologii Klinicznej i Socjoterapii w Instytucie Kardiologii w Aninie. Przewodniczący Krajowego Zespołu Specjalistów ds. Psychologii Klinicznej.
Certyfikat psychoterapeuty Sekcji Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego; Certyfikat Meyer Friedman Institute uprawniający do diagnozy i modyfikacji zachowań osób o wzorze A. (San Francisco – 1987). Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP) oraz Amerykańskiego Towarzystwa Medycyny Behawioralnej
Ponad 100 publikacji, w tym publikacje przydatne w działalności biznesowej  (Zdrowie menedżera. Styl życia a zdrowie i choroba Difin 2008; Stop dla stresu, Sigma NOT). Wieloletni wykładowca SP ZZP realizowanych w Zakładzie Zarządzania w Gospodarce.
​Agnieszka Stegenka
​Project manager, konsultant, trener, coach (specjalizacja career coaching). Ukończyła  program CoachWise Essentials (2011) oraz CoachWise Equipped (2012).  Przygotowuje się do certyfikacji International Coach Federation. Absolwentka PS Public Relations, SP Szkolenia i rozwój (WSZ im. L. Koźmińskiego), SP „Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne w zarządzaniu” (SGH). Dyrektor personalny w firmach z branży usługowej (Centralwings, Travelplanet), współpracuje z firmą LHH DBM  oraz z TTX Institute.
​Krzysztof Mazur ​COACH at Lee Hecht Harrison DBM Polska; Laboratory of Psychotherapy, Higher School of Social Psychology.
​Dr Peter Guy Kanada ​Właściciel firmy Optimax, która zajmuje się edukacją i doradztwem w zakresie określania ścieżek rozwoju osobistego i zespołowego wg. cybernetycznej koncepcji charakteru człowieka (koncepcja prof. Mariana Mazura).
​Krzysztof Ogonowski ​Absolwent SGH. Zarządza w BPI częścią operacyjną firmy oraz odpowiada za Dział Zarządzania Zmianą. Prowadzi projekty transformacji organizacyjnej, a także doradza zarządom firm w zakresie wdrażania zmian. Jako coach ICC zajmuje się również rozwojem kadry menedżerskiej i zespołów. Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania zmianą i projektami. Posiada pierwszą w Polsce licencję trenera PROSCI Change Management, jest członkiem – założycielem Association of Change Management Professionals, członkiem Project Management Institute oraz Stowarzyszenia Project Management Polska. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w dziedzinie zarządzania zmianą, zarządzania projektami i wdrażania strategii.
​HR BP wybranych organizacji ​Prezentacje najlepszych praktyk, panel.

​Maria Romanowska
z zespołem

​Prof. dr hab. Instytut Zarządzania, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Zbigniew Dworzecki
z zespołem
​Dr hab., prof. SGH, Instytut Zarzadzania, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Grzegorz Augustyniak ​Mgr, Dział Programów Międzynarodowych, zastępca kierownika
​Grażyna Leśniak-Łebkowska ​Dr hab., prof. SGH, Instytut Zarzadzania, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Bartosz Grucza ​Dr, Katedra Zarządzania Projektami
​Eleonora Kuczmera-Ludwiczyńska
z zespołem
​Dr, Instytut Zarzadzania, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Piotr Wachowiak
z zespołem
​Dr hab., prof. SGH Instytut Zarzadzania, Zakład Zarządzania w Gospodarce, Prodziekan Kolegium Zarządzania I Finansów
​Dominik Ludwiczyński ​Mgr, Doktorant Kolegium Zarządzania i Finansów, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Bartosz Majewski ​Mgr, Dział Rozwoju Edukacji, Zakład Zarządzania w Gospodarce
​Sławomir Winch ​Dr, adiunkt w Zakładzie Zarządzania w Gospodarce
​Agnieszka Sopińska ​Dr hab., prof. SGH, Zakład Zarzadzania w Gospodarce