Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie” : Rekrutacja
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wymagania rekrutacyjne

 

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH (ISSP).

Wymagane dokumenty:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia (wzór umowy),
  • formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia,
  • CV,
  • 1 fotografia (zdjęcie musi spełniać wymagania stawiane fotografii jak do dowodu osobistego).

Uwaga! Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie własnego laptopa z kartą wifi.

 

 czesne

 
​Opłata za całość studiów wynosi 6950 zł. Możliwość zapłaty w dwóch ratach.

Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.

Numer rachunku
Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).
 

 Warunki ukończenia

 
Warunkiem ukończenia studiów jest złożenie dwóch projektów kampanii promocyjnych. Semestr pierwszy zalicza projekt zespołowy (w zespołach 5–6 osobowych) – przygotowanie kampanii promocyjnej dla marki X – identyczne zadanie dla wszystkich zespołów. Całe studia zalicza indywidualny projekt kampanii promocyjnej dla wybranego przez siebie podmiotu. Projekt ten jest prezentowany przed komisją w ramach egzaminu końcowego. Ponadto zajęcia z SEM lub SMM będą wymagały wykonania dodatkowego zadania między zjazdami. Do wszystkich wykonanych zadań/projektów słuchacz uzyska informację zwrotną od specjalistów.