Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie” : Korzyści
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
​Specjaliści od komunikacji marketingowej/promocji, brand menedżerowie, właściciele MSP, start-upów, fundacji itp.
 

 Korzyści dla studenta

 
  • ​Kształcenie umiejętności prowadzenia nie tylko skutecznych, ale również efektywnych (przynoszących oczekiwane wyniki ekonomiczne) kampanii komunikacji marketingowe w internecie.
  • Szerokie możliwości zatrudnienia od małych podmiotów, jak MSP, start-upy, po duże firmy.
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 
  • ​Zainwestowanie w studia pozwoli pracodawcy poprawić wyniki ekonomiczne prowadzonych kampanii promocyjnych.
  • Duży nacisk położono nie tylko na tworzenie kampanii, ale również na analizę wyników każdego narzędzia komunikacyjnego.