Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie” : Program
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

​Studia liczą 160 godzin dydaktycznych realizowanych w 10 zjazdach sobotnio-niedzielnych.

Komunikacja marketingowa w strategii biznesowej i jej uwarunkowania – ok. 15% całości

  • Wprowadzenie – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH 
    – Miejsce komunikacji marketingowej w strategii biznesowej
    – Społeczne i technologiczne uwarunkowania kampanii promocyjnych
  • Psychologia w komunikacji marki – prof. dr hab. A. Falkowski – Uniwersytet SWPS – dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej
  • Rola promocji w budowie portfela klientów – perspektywa zarządcza i ekonomiczna – dr T. Doligalski – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Wybrane prawne aspekty komunikacji marketingowej w Internecie – R. Bieda – Maruta i Wspólnicy spółka jawna – Radca Prawny

Planowanie i zakup mediów cyfrowych – ok. 5% całości

  •  A. Rodzik – Zenith/Publicis Media – Account Director

Tworzenie przekazu – ok. 10% całości

  • Od briefu przez kreację do realizacji kampanii – R. Górski – Change Serviceplan – dyrektor kreatywny

Serwis internetowy – cele, budowa, analiza – ok. 10% całości

  • Serwis internetowy w strategii marketingowej firmy – A. Maciorowski – eCode – założyciel, CEO
  • Budowanie pożądanych doświadczeń użytkownika – T. Bartoszewicz – Centralny Ośrodek Informatyki – kierowniczka Zespołu UX

Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w internecie – ok. 35% całości 

  • Marketing w wyszukiwarkach – K. Modrzewski – Witbee Sp. z o.o – założyciel, Managing Partner
  • Pozycjonowanie serwisów –D. Jurek– SalesTube/Value Media – Head of SEO
  • Komunikacja w mediach społecznościowych – T. Matuszewski – Follow Agency – założyciel, CEO
  • Reklama graficzna (display, RTB, rich media, wideo) – M. Błoński – TVN – konsultant ds. rozwoju strategii programatycznej
  • Narzędzia marketingu bezpośredniego (w tym e-mail marketing) – dr S. Sobolewska – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH oraz K. Badowska – SARE – zastępca dyrektora Działu Obsługi Klienta
  • Technologie mobilne w komunikacji marketingowej – K. Winnik – Winnik Consulting – założyciel
  • Platformy sprzedażowe, serwisy ogłoszeniowe – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH

Narzędzia wspomagające komunikację marketingową w Internecie – ok. 10% całości

  • Gry w komunikacji marketingowej – J. Jankowski – Grupa Wirtualna Polska/gry.wp.pl – Senior Account Manager
  • Promocja sprzedaży w sklepach internetowych – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Wykorzystanie chatbotów w komunikacji marketingowej – D. Pacha – Messengerfox.me – założyciel
  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość w marketingu – M. Rozwadowski – MobilEvents.pl – Managing Partner

Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych w Internecie – ok. 15% całości

  • Wprowadzenie do eksploracji danych w marketingu internetowym – dr hab. prof. SGH J. Surma – Zakład Technologii Informatycznych, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Analityka internetowa (w tym badania i analizy mediów społecznościowych oraz Google Analytics) – P. Modrzewski – Google Polska – Principal Analytical Lead o5raz T. Matuszewski – Follow Agency – założyciel, CEO