Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie” : Program
Podyplomowe Studia „Komunikacja Marketingowa w Internecie”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

Studia liczą 160 godzin dydaktycznych realizowanych w 10 zjazdach sobotnio-niedzielnych. Na większości z nich warsztaty, na których wymagany jest własny laptop lub smartfon.

Komunikacja marketingowa w strategii biznesowej i jej uwarunkowania – ok. 15% całości

  • Wprowadzenie – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH 
    – Miejsce komunikacji marketingowej w strategii biznesowej
    – Społeczne i technologiczne uwarunkowania kampanii promocyjnych
  • Psychologia w komunikacji marki – prof. dr hab. A. Falkowski – Uniwersytet SWPS – dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej
  • Rola promocji w budowie portfela klientów – perspektywa zarządcza i ekonomiczna – dr T. Doligalski – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Wybrane prawne aspekty komunikacji marketingowej w Internecie – R. Bieda – Maruta i Wspólnicy spółka jawna – Radca Prawny

Planowanie i zakup mediów cyfrowych – ok. 5% całości

  •  A. Rodzik – Zenith/Publicis Media – Account Director

Tworzenie przekazu – ok. 10% całości

  • Od briefu przez kreację do realizacji kampanii – R. Górski – Change Serviceplan – dyrektor kreatywny

Serwis internetowy – cele, budowa, analiza – ok. 10% całości

  • Serwis internetowy w strategii marketingowej firmy – A. Maciorowski – eCode – założyciel, CEO
  • Budowanie pożądanych doświadczeń użytkownika – T. Bartoszewicz – Centralny Ośrodek Informatyki – kierowniczka Zespołu UX

Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w internecie – ok. 35% całości 

  • Marketing w wyszukiwarkach – K. Modrzewski – Witbee Sp. z o.o – założyciel, Managing Partner
  • Pozycjonowanie serwisów –D. Jurek– SalesTube/Value Media – Head of SEO
  • Komunikacja w mediach społecznościowych – T. Matuszewski – Follow Agency – założyciel, CEO
  • Reklama graficzna (display, RTB, rich media, wideo) – M. Błoński – TVN – konsultant ds. rozwoju strategii programatycznej
  • Narzędzia marketingu bezpośredniego (w tym e-mail marketing) – dr S. Sobolewska – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH oraz K. Badowska – SARE – zastępca dyrektora Działu Obsługi Klienta
  • Technologie mobilne w komunikacji marketingowej – K. Winnik – Winnik Consulting – założyciel
  • Platformy sprzedażowe, serwisy ogłoszeniowe – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH

Narzędzia wspomagające komunikację marketingową w Internecie – ok. 10% całości

  • Gry w komunikacji marketingowej – J. Jankowski – Grupa Wirtualna Polska/gry.wp.pl – Senior Account Manager
  • Promocja sprzedaży w sklepach internetowych – dr J. Wójcik – Zakład e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Wykorzystanie chatbotów w komunikacji marketingowej – D. Pacha – Messengerfox.me – założyciel
  • Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość w marketingu – M. Rozwadowski – MobilEvents.pl – Managing Partner

Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych w Internecie – ok. 15% całości

  • Wprowadzenie do eksploracji danych w marketingu internetowym – dr hab. prof. SGH J. Surma – Zakład Technologii Informatycznych, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
  • Analityka internetowa (w tym badania i analizy mediów społecznościowych oraz Google Analytics) – P. Modrzewski – Google Polska – Principal Analytical Lead o5raz T. Matuszewski – Follow Agency – założyciel, CEO