Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu : Korzyści
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
Absolwenci mają szansę podjąć interesującą pracę zarówno w organizacjach sportowych – klubach i związkach sportowych, jak też w przedsiębiorstwach prowadzących marketing przez sport, czyli najczęściej sponsorujących sport. W obu typach takich organizacjach i firmach nasi absolwenci już pracują.
 

 Korzyści dla studenta

 
Najważniejsze umiejętności, jakie uzyskują absolwenci, to zastosowanie koncepcji marketingu w klubach i innych organizacjach sportowych. Absolwenci, pracujący w innych organizacjach, niż sportowe, potrafią wykorzystać sport dla realizacji ich celów marketingowych. Jest to unikatowa wiedza i bardzo potrzebna w praktyce.
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 
Pracodawcy – szefowie klubów i innych organizacji sportowych mają szansę pozyskać pracowników, którzy potrafią zastosować koncepcję marketingu w organizacjach sportowych. Menedżerowie firm – sponsorów sportu mogą zyskać specjalistów, którzy potrafią zawrzeć i realizować umowy sponsoringowe, dzięki którym ich konkurencyjność wzrośnie.