Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu : Opinie
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Opinie studentów i absolwentów

 

Agnieszka_Kossakowska.jpg
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu pozwoliły mi zdobyć, ale i uporządkować nabytą wiedzę. Zajęcia prowadzone przez osoby na co dzień związane z branżą sportową są zdecydowaną zaletą programu.
Za bardzo cenną uważam także możliwość nawiązania kontaktów z innymi studentami, które jak wiem z własnego doświadczenia, mogą w przyszłości dać początek wspólnym inicjatywom. 
Agnieszka Kossakowska

 

 

 

Jako absolwent V edycji Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu chciałbym polecić je wszystkim niezdecydowanym osobom. Dzięki studiom zdobyłem praktyczną wiedzę której brakowało mi po zdobyciu tytułu magistra. Na zajęciach miałem okazję poznać wielu praktyków, którzy prowadzili zajęcia w oparciu o case’y z ich działalności zawodowej. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że Studia marketingu sportu to dobra inwestycja, która na pewno przyczyniła się do rozwoju mojej kariery zawodowej.

Cenna wiedza teoretyczna i ciekawe ćwiczenia, znakomita kadra wykładowców i doświadczeni praktycy marketingu sportowego – to wszystko znalazłem i Wy również znajdziecie na Podyplomowych Studiach Marketingu Sportu. Jeśli tak jak ja chcielibyście pracować w branży sportowej, koniecznie musicie zdobyć umiejętności, jakie dają te Studia. W dobie postępującej profesjonalizacji sportu tworzy się wiele nowych stanowisk pracy, a Wy macie szansę posiąść ważny argument w procesie rekrutacji.
Łukasz Pszczółkowski
Media Manager                                             
Klubu Koszykówki Włocławek S.A.

Podyplomowe Studia Marketingu Sportu pomogły zarówno merytorycznie jak i praktycznie. Niewątpliwą zaletą jest fakt, że zajęcia prowadzone są głównie przez praktyków dzięki czemu można przekonać się jak od kuchni wygląda praca w sporcie. Zajęcia z Arturem Łobanowskim to perełka :) Plusem jest również możliwość zdobycia ciekawych kontaktów wśród studentów. Na ogół pracują oni już w sporcie więc to dużo dająca platforma networkingowa. W moim przypadku studia dały podstawę do budowy piłkarskiej agencji managerskiej i zajęcia się sportem zawodowo i na poważnie, a o to chyba w tym chodzi :)
Łukasz Klenczon

Uczestnicząc na zajęciach Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu można nie tylko zdobyć i uporządkować nabytą wiedzę, ale również poznać osoby, działające w biznesie sportowym. Każdy uczestnik jest w stanie wynieść z zajęć coś dla siebie oraz wykorzystać zdobyte doświadczenie w życiu zawodowym. Wystarczy trochę wysiłku i nieco więcej chęci. Polski sport potrzebuje wyedukowanych menedżerów, a Podyplomowe Studia Marketingu Sportu są zbiorem wykładów, dających możliwość zaistnienia na rynku.
Jakub Węglarski