Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu : Program
Podyplomowe Studia Marketingu Sportu
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 
  • Podstawy ekonomii sportu
  • Wprowadzenie do zarządzania
  • Podstawy marketingu
  • Marketing usług
  • Kształtowanie wizerunku marki organizacji sportowej
  • Rynek sportu w Polsce i na świecie
  • Europejskie systemy zarządzania sportem
  • Prawne uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych
  • Rynek mediów w Polsce
  • Koncepcja marketingu sportu
  • Uwarunkowania i zakres marketingu sportu
  • Marketing sportowy w strategii marketingowej firmy i organizacji sportowej
  • Programy lojalnościowe na rynku sportowym
  • Media w strukturze marketingu sportu
  • Projekt sponsoringowy jako obszar komunikacji marketingowej firmy
  • Model tworzenia strategii biznesowej klubu sportowego
  • Zwrot inwestycji sponsoringowych w sporcie
  • Sponsoring sportu – planowanie, realizacja i kontrola efektów
  • Funkcje rzecznika prasowego w działaniach public relations organizacji sportowej
  • Zarządzanie marką przez organizacje sportowe
  • Współpraca organizacji sportowej z samorządem lokalnym w marketingu sportu
  • Zastosowanie  marketingu sportu w klubie sportowym
  • Technologie informacyjne w sporcie
  • Relacje organizacji sportowych z mediami
  • Sponsoring sportu w strategii marketingowej przedsiębiorstw
  • Marketing międzynarodowych imprez sportowych
  • Uwarunkowania kulturowe marketingu sportu

Program obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.