Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Menedżerów Zakupów : Cel
Podyplomowe Studia Menedżerów Zakupów
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Cel studiów

 
  • Zapoznanie słuchaczy z rolą i ewolucją zakupów w przedsiębiorstwach, specyfiką procesów zakupowych, wpływem zakupów na budowanie przewagi konkurencyjnej oraz rentowność i wartość firmy, miejscem i rolą zakupów w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
  • Zaznajomienie słuchaczy z podstawowymi decyzjami podejmowanymi przez menedżerów w dziedzinie zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw oraz metodami i narzędziami wspomagającymi podejmowanie tych decyzji.
  • Wskazanie powiązań pomiędzy zakupami a zarządzaniem strategicznym, finansami, rachunkowością zarządczą, zarządzaniem operacjami, zarządzaniem kapitałem ludzkim czy technologiami informatycznymi w firmach oraz w ramach łańcuchów dostaw, jak również przedstawienie strategii zakupowych i strategii łańcuchów dostaw na tle nowoczesnych koncepcji zarządzania.
  • Wyposażenie słuchaczy w wiedzę o dobrych praktykach biznesowych w dziedzinie zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw poprzez prezentacje przedstawicieli polskiej praktyki gospodarczej oraz analizę przypadków przedstawiających konkretne przedsiębiorstwa i sytuacje menedżerskie w Polsce i zagranicą.