W ramach Studiów oferujemy:
- 164 godziny zajęć dydaktycznych realizowanych w trybie sobotnio – niedzielnym. W soboty zajęcia odbywają się w godz. 9.30 – 17.00, w niedziele w godz. 8.00 – 15.00.
- Nowoczesne metody dydaktyczne: prezentacje multimedialne, analizy przypadków, warsztaty menedżerskie, zajęcia wsparte profesjonalnie przygotowanymi materiałami dydaktycznymi i podręcznikami.
- Możliwość zapoznania się zarówno z najnowszą teorią zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, jak również doświadczeniami praktycznymi liderów zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw w ramach zajęć nasyconych analizami przypadków opartych na realnych problemach oraz przykładach najlepszych praktyk biznesowych.
- Unikatowe seminarium, w ramach którego słuchacze mogą dzielić się doświadczeniami poprzez analizę przypadków „na żywo” z dziedziny zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw.
Bloki tematyczne zajęć oferowane w ramach Studiów:
- Wprowadzenie do zarządzania zakupami w biznesie
- Miejsce i ewolucja roli zakupów w zarządzaniu łańcuchem dostaw
- Proces zakupowy
- Strategie zakupowe
- Negocjacje w procesie wyboru dostawcy
- Negocjacje z sieciami handlowymi
- Negocjacje międzykulturowe
- Wstępna i okresowa ocena dostawców
- Zarządzanie dostawcami
- Global Sourcing i Low Cost Countries w strategiach zakupów
- Prawo Zamówień Publicznych a zakupy w sektorze instytucjonalno-państwowym
- Narzędzia analityczne w zakupach
- E-sourcing i elektroniczne rynki zakupowe
- Zakupy w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
- Zakupy i zarządzanie łańcuchem dostaw w świetle nowoczesnych koncepcji zarządzania
- Działy zakupów i strategie rozwoju bazy dostawców w korporacjach międzynarodowych
- Zarządzanie logistyczne i logistyka kontraktowa
- Procesy prognozowania i planowania produkcji
- Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie
- Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
- Kluczowe kompetencje menedżerskie w zarządzaniu zmianami
- Rachunkowość zarządcza oraz rachunek kosztów działań (Activity Based Costing)
- Zarządzanie wartością firmy
- Zarządzanie ryzykiem
- Grupy zakupowe
- Zakupy przyszłości - automatyzacja i cyfryzacja zakupów
- Prezentacje najlepszych praktyk biznesowych z dziedziny zakupów
- Seminarium – analiza przypadków „na żywo” z dziedziny zakupów