Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

W ramach Studiów oferujemy:

  • 164 godziny zajęć dydaktycznych realizowanych w trybie sobotnio – niedzielnym. W soboty zajęcia odbywają się w godz. 9.30 – 17.00, w niedziele w godz. 8.00 – 15.00.
  • Nowoczesne metody dydaktyczne: prezentacje multimedialne, analizy przypadków, warsztaty menedżerskie, zajęcia wsparte profesjonalnie przygotowanymi materiałami dydaktycznymi i podręcznikami.
  • Możliwość zapoznania się zarówno z najnowszą teorią zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw, jak również doświadczeniami praktycznymi liderów zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw w ramach zajęć  nasyconych analizami przypadków opartych na realnych problemach oraz przykładach najlepszych praktyk biznesowych.
  • Unikatowe seminarium, w ramach którego słuchacze mogą dzielić się doświadczeniami poprzez analizę przypadków „na żywo” z dziedziny zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw.

Bloki tematyczne zajęć oferowane w ramach Studiów:

  • Wprowadzenie do zarządzania zakupami w biznesie
  • Miejsce i ewolucja roli zakupów w zarządzaniu łańcuchem dostaw
  • Proces zakupowy
  • Strategie zakupowe
  • Negocjacje w procesie wyboru dostawcy
  • Negocjacje z sieciami handlowymi
  • Negocjacje międzykulturowe
  • Wstępna i okresowa ocena dostawców
  • Zarządzanie dostawcami
  • Global Sourcing i Low Cost Countries w strategiach zakupów
  • Prawo Zamówień Publicznych a zakupy w sektorze instytucjonalno-państwowym
  • Narzędzia analityczne w zakupach
  • E-sourcing i elektroniczne rynki zakupowe
  • Zakupy w świetle koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
  • Zakupy i zarządzanie łańcuchem dostaw w świetle nowoczesnych koncepcji zarządzania
  • Działy zakupów i strategie rozwoju bazy dostawców w korporacjach międzynarodowych
  • Zarządzanie logistyczne i logistyka kontraktowa
  • Procesy prognozowania i planowania produkcji
  • Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
  • Kluczowe kompetencje menedżerskie w zarządzaniu zmianami
  • Rachunkowość zarządcza oraz rachunek kosztów działań (Activity Based Costing)
  • Zarządzanie wartością firmy
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Grupy zakupowe
  • Zakupy przyszłości - automatyzacja i cyfryzacja zakupów
  • Prezentacje najlepszych praktyk biznesowych z dziedziny zakupów
  • Seminarium – analiza przypadków „na żywo” z dziedziny zakupów