Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe studia "Nieruchomości komercyjne - rynek i praktyka" : Wykładowcy
Podyplomowe studia "Nieruchomości komercyjne - rynek i praktyka"
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
Wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie


prof. dr hab. Marek Bryx
Kierownik Katedry Miasta Innowacyjnego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wybitny znawca polityki mieszkaniowej, rynku nieruchomości i metod finansowania inwestycji, w tym zwłaszcza mieszkaniowych. [Rynek nieruchomości – system i finansowanie, Finansowanie inwestycji mieszkaniowych]. Od kilkunastu lat zajmuje się też procesami rewitalizacji i rozwoju miast [Rewitalizacja miast polskich, Rewitalizacja miast a przedsiębiorczość, Innowacje w zarządzaniu miastami w Polsce, Eco-Innovation in cities]
Członek zarządu INTA (International Network of Town Development), Komitetu Doradczego PFR Nieruchomości (dawniej BGKN), członek KPZK PAN. Prorektor SGH w latach 2008-2016, Prezes Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast (2001-2004)



prof. SGH dr hab. Gabriel Główka
Prodziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wykształcenie:
Absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki /obecnie SGH/, Wydział Ekonomiki Produkcji. Stopnie naukowe doktora nauk ekonomicznych oraz doktora habilitowanego w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse uzyskał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
Zainteresowania naukowe:
Zainteresowania badawcze związane głównie z funkcjonowaniem rynku nieruchomości, systemami finansowania inwestycji w nieruchomości, bankowością hipoteczną oraz problemami niedoskonałości rynku nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem powstawania baniek cenowych. Autor publikacji poświęconych tym zagadnieniom, ponadto posiada duże doświadczenie praktyczne. Równolegle z pracą w SGH był i jest aktywny zawodowo w sektorze bankowym, a także w obszarze realizacji inwestycji w sektorze nieruchomości, wyceny wartości nieruchomości.
Od 2012 roku Prodziekan w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, a od 2016 roku Dyrektor Instytutu Finansów Korporacji i Inwestycji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Praktyka gospodarcza:
W latach 1992–2000 – ING Bank Śląski – Dyrektor Oddziału, Dyrektor Regionu.
W latach 2001–2003 – Wiceprezes, Prezes Zarządu w ING Banku Hipotecznym.
W latach 2003–2008 – Wiceprezes Zarządu Bank BGŻ S.A. – nadzór na pionem detalicznym, w tym m.in. nad sprzedażą kredytów hipotecznych – produkty hipoteczne, kanały dystrybucji, wycena finansowanych nieruchomości.
W latach 2002 – 2004, a następnie od roku 2009 roku do chwili obecnej – członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju ds. nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania wartości nieruchomości.
Od 2006 – do chwili obecnej członek Rady Nadzorczej spółki giełdowej ERBUD S.A, przewodniczący Komitetu Audytu Rady, a od 2016 roku również jej v – ce przewodniczący

dr Magdalena Cicharska
Wykładowca, finansista o szerokim doświadczeniu praktycznym w różnych branżach i rozmiarach biznesów – od centrali banku, przez FMCG, firmy nieruchomościowe po biznes internetowy; od firmy globalnej po mały start-up. Typowa przedstawicielka pokolenia X – wszystkiego musi spróbować sama. Do tego też namawia swoich studentów.
Praca dydaktyczna to jej pasja i hobby.
Praktyka biznesowa:
2014 - staż na Uniwersytecie w Oksfordzie
W 2010 stworzyła własną firmę, którą prowadzi do dziś – wydawnictwo naukowe Texter
2005-2008 prowadzenie agencji obrotu nieruchomościami; współpraca z inwestorami zagranicznymi na warszawskim rynku nieruchomości mieszkaniowych
2000-2005 Procter&Gamble – manager w dziale finansów
1996-97 Centrala Banku Gdańskiego S.A. – ocena rentowności inwestycji w nowe placówki bankowe

dr Katarzyna Sobiech-Grabka
Adiunkt w Katedrze Miasta Innowacyjnego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik studiów podyplomowych "Przygotowanie i Zarządzanie Projektami Partnerstwa Publiczno-Prywatnego”, w latach 2016-2018 wiceprezes Zarządu Fundacji Centrum PPP. W pracy naukowo-badawczej zajmuje się partnerstwem publiczno-prywatnym i rewitalizacją miast. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i ekspertyz poświęconych zarządzaniu miastami, innowacjom w świadczeniu usług publicznych oraz partnerstwu publiczno-prywatnemu. Ostatnio nakładem CeDeWu ukazała się jej autorska monografia „Partnerstwo publiczno-prywatne jako narzędzie internalizacji odpowiedzialności międzypokoleniowej”.
Wykładowczyni na seminariach i szkoleniach z zakresu PPP, ekspertka współpracująca m.in. z Instytutem Rozwoju Miast i Regionów, Europejskim Bankiem Inwestycyjnym i PARP, członkini grupy roboczej ds. PPP przy Ministerstwie Rozwoju i Zespołu międzyresortowego ds. PPP (2017-2018).

dr Dominika Paulina Brodowicz    
Wykładowczyni akademicka, badaczka oraz konsultantka z międzynarodowym doświadczeniem specjalizująca się̨ w tematyce związanej z inteligentnymi i zielonymi miastami, rynkiem nieruchomości oraz badaniami Futures.
Doświadczenie eksperckie i akademickie:
Open Heritage – kierownik Praga Lab, OW SARP w ramach programu Horyzont 2020 Rewitalizacja Wspólna Sprawa – członek grupy eksperckiej m.st. Warszawa ds. ożywienia gospodarczego na obszarze Pragi Płn. i Pd. na lata 2017-2018
Strategia Warszawa2030 – ekspert w grupie roboczej ds. planowania przestrzennego na lata 2015-2017    
RPO Województwa Mazowieckiego - członek Komitetu Monitorującego
 na lata 2014-2020
CityScienceLab/MIT Media Lab - postdoctoral fellow w HafenCity University – ZEIT Stiftung 2017
New York University – profesor wizytujący – stypendium Departamentu Stanu USA w roku 2015
SGH w Warszawie – adiunkt w Katedrze Miasta Innowacyjnego od 2014 r.
Dublin Institute of Technology – doktorat w School of Spatial Planning, College of Engineering & Built Environment, The Futures Academy

Specjaliści firmy CBRE Polska
Zajęcia warsztatowe poprowadzą m.in. następujący specjaliści z CBRE:

Mariusz Majkowski
Zajmuje stanowisko Dyrektora w dziale Reprezentacji Wynajmującego w CBRE. Dołączył do zespołu w maju 2014 roku. Poprzednio pracował w Echo Investment S.A. oraz Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o. 
Mariusz specjalizuje się w przygotowywaniu strategii wynajmu dla powierzchni handlowych. Mariusz zaangażowany był w liczne projekty dotyczące powierzchni handlowych,
m.in. w komercjalizację galerii handlowych i retail parków. Absolwent MBA na Francuskim Instytucie Zarządzania.
Z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 14 lat.

Marta Chyczewska
Marta posiada 8 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła ponad 100 transakcji.
Przed dołączeniem do CBRE pracowała jako doradca nieruchomości komercyjnych w Nuvalu, a wcześniej w Home Broker Nieruchomości (część LC Corp.), gdzie odpowiadała za organizację i wprowadzanie maksymalizacji planów sprzedażowych, ekspansję Home Broker Nieruchomości poprzez dynamiczne pozyskiwanie kontrahentów, otwieranie regionalnych oddziałów biur, obszerne zarządzanie projektami rekrutacyjnymi takimi jak: direct search, assessment centers, szkolenia dla nowych pracowników.
Marta w codziennej pracy wykorzystuje zdobytą wiedzę z obszarów językoznawstwa, prawa, tłumaczeń specjalistycznych w języku angielskim, koordynowania projektów, zarządzania zasobami ludzkimi, znajomości rynku nieruchomości, technik sprzedażowych i negocjacyjnych.

Radek Pawlak
Radosław jest Dyrektorem w Dziale Powierzchni Biurowych.
Dba o pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, w szczególności skupiając się na reprezentacji wynajmujących.
W ciągu swojej kariery na rynku nieruchomości zajmował się m.in. wynajmem, dzierżawą i sprzedażą powierzchni komercyjnych, doradztwem w procesie inwestorskim nieruchomości komercyjnych, reprezentacją najemców, negocjacjami i renegocjacjami umów najmu.
W CBRE pracuje od 2012 roku. Wcześniej pracował w agencji nieruchomości GVA Property Partners gdzie koordynował dział powierzchni biurowych i odpowiadał za kontakty z deweloperami. Doświadczenie związane z obsługą wynajmującego zdobył pracując w firmie Centrum Development and Investments Polska, w której odpowiedzialny był m.in. za marketing i wynajem kilku projektów biurowych na terenie całej Polski. Doświadczenie agencyjne zdobywał w firmach Emmerson oraz Knight Frank zajmując się doradztwem i wynajmem budynków biurowych.

Agata Czarnecka
Dyrektor w dziale Badań Rynku i Doradztwa w CBRE, gdzie od 2011 r. zajmuje się doradztwem oraz analizami danych dotyczących wszystkich sektorów rynku nieruchomości komercyjnych. Jest autorką i współautorką wielu raportów dotyczących kierunków rozwojów każdego z sektora nieruchomości komercyjnych, w tym: Retail 2040, Shopping Centre 4.0, How we want to work?. Swoje doświadczenie z powodzeniem wykorzystuje przy doradztwie dla kluczowych projektów komercyjnych w Polsce.
Przez 10 lat pracowała w firmie Ernst & Young w Grupie Doradztwa Rynku Nieruchomości, gdzie specjalizowała się w sporządzaniu raportów i analiz. Ukończyła Szkołę Główną Handlową oraz studia podyplomowe z wyceny nieruchomości na Politechnice Warszawskiej, a także studia CCIM.







Dominika Kowalska
Od ponad 6 lat jest zaangażowana w tworzenie efektywnych przestrzeni biurowych oraz zarządzanie zmianą. Dominika pracowała dla firm zarówno w Polsce jak i w krajach Europy Środkowo Wschodniej. Specjalizuje się w prowadzeniu złożonych projektów, które skutkują poprawą środowiska pracy. Wielokrotnie prowadziła projekty dla spółek po połączeniach, gdzie kluczowe było godzenie potrzeb różnych stron.
Przed dołączeniem do CBRE pracowała między innymi dla agencji biurowej Cushman & Wakefield, jednej z wiodących pracowni architektonicznych w Polsce InDesign oraz dla firmy doradczej DEGW.

Joanna Mroczek
Jest Dyrektorem Działu Marketingu oraz Działu Doradztwa i Badań Rynku na region CEE oraz Członkiem Zarządu Operacyjnego CBRE w Polsce. Zarządza zespołem złożonym ze specjalistów z obszaru badań rynku, doradztwa, komunikacji oraz marketingu.
Z branżą nieruchomości związana jest od ponad 15 lat.
Posiada bogate doświadczenie managerskie, występuje na konferencjach. Zanim dołączyła do CBRE, przez prawie 5 lat pracowała w JLL na stanowisku Information Managera. Jest absolwentką SGH oraz IESE Business School w Barcelonie.

Beata Hryniewska
Beata kieruje Działem Wynajmu Powierzchni Przemysłowo-Magazynowych CBRE Polska. Zarządza projektami, specjalizuje się w doradztwie i reprezentacji Najemców oraz udziela wsparcia transakcyjnego całemu zespołowi. Jest odpowiedzialna za relacje z deweloperami, inwestorami i właścicielami nieruchomości.
Odpowiada za budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz koordynację pracy całego zespołu w ramach struktury Advisory & Transaction w Polsce. Kieruje również projektami doradczymi i reprezentacji najemców na terenie całego kraju oraz udziela wsparcia w prowadzonych transakcjach. W swojej pracy koncentruje się na zwiększaniu wartości aktywów oraz bezpieczeństwa klientów na każdym etapie projektów magazynowych i przemysłowych.
Beata specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów typu “Build-to-Suit”, doradza klientom zarówno w transakcjach najmu jak i przy nabywaniu nieruchomości przemysłowych lub projektach typu greenfield. Z branżą nieruchomości komercyjnych jest związana od ponad 20 lat, posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z najemcami z różnych branż. Jest członkiem RICS (Royal Institution of Chartered Surveyors), posiada tytuł CCIM, jest także licencjonowanym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami oraz absolwentką podyplomowych studiów z zarządzania nieruchomościami.

Aleksander Kuźniewski
Aleksander w Dziale Przemysłowo-Magazynowym pełni rolę Dyrektora. Jest odpowiedzialny za koordynowanie prac zespołu doradców w północnej i zachodniej Polsce oraz utrzymywanie relacji z międzynarodowymi oraz krajowymi najemcami w tym regionie. Jego główną rolą jest doradztwo w zakresie transport i logistyki.
Aleksander ma ponad 11-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Wieloletnia współpraca z międzynarodowymi korporacjami logistycznymi pozwoliła mu na zdobycie wiedzy o wymaganiach klientów będących częścią łańcucha dostaw. Aleksander specjalizuje się także w doradztwie przy projektach „Build-to-Suit”. Posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Aleksander jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (Uniwersytet Ekonomiczny) oraz studiów z zakresu Pośrednictwa Nieruchomościami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Michał Żelazek
Michał pracuje jako Zastępca Dyrektora w Dziale Powierzchni Magazynowych i Przemysłowych. Michał posiada szeroką wiedzę w zakresie pozyskiwania terenów inwestycyjnych oraz wyboru lokalizacji dla klientów prowadzących działalność przemysłową i logistyczną. Michał jest również odpowiedzialny za sprzedaż i marketing nieruchomości przemysłowych na terenie całego kraju. Jego rolą jest opracowywanie strategii sprzedażowej nieruchomości lub jej alternatywnego przeznaczenia.
Michał posiada 11-letnie doświadczenie na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. W dotychczasowej karierze doradzał w transakcjach najmu powierzchni magazynowych, biurowych oraz w procesach pozyskania terenów inwestycyjnych i sprzedaży nieruchomości. Zarządzał również transakcjami najmu na poznańskim oraz wrocławskim rynkach magazynowo-przemysłowych.
Michał jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia Sektora Publicznego oraz Stosunki Międzynarodowe. Ukończył tam również studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i Marketingu. Michał posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami.