Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe” : Korzyści
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
​W usługach biznesowych przeniesionych do Polski – w centrach SSC, BPO, R&D – zatrudnionych jest już ponad 200 tysięcy osób. Co roku i stale przybywa co najmniej kilkanaście tysięcy nowych miejsc pracy. Przedsiębiorstwa zachęcone sukcesami przenoszą coraz bardziej kompleksowe i zaawansowane usługi. Usługi, wymagające innych, nowych kompetencji. Niewiele jest obszarów w Polsce, o tak dużych możliwościach i dynamice rozwoju zawodowego.
 

 Korzyści dla studenta

 

​Praca w usługach biznesowych jest coraz bardziej konkurencyjna. Wymaga zdobywania nie tylko specjalistycznej wiedzy o procesie biznesowym, ale także opanowania kompetencji charakterystycznych dla tego miejsca pracy. I to właśnie te kompetencje decydują o osobistym sukcesie zawodowym. Wiemy to z własnego doświadczenia. Dzięki naszym studiom będziesz m.in.:

  • Wyróżniał się kompetencjami w grupie specjalistów w danych procesie
  • Potrafił lepiej promować swoje pomysły w organizacji
  • Lepiej rozumiał uwarunkowania przenoszenia usług biznesowych
  • Potrafił znaleźć rozwiązanie, które pomoże Tobie i Twojemu zespołowi
  • Zaskoczysz wszystkich już na następnym spotkaniu
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 

​Sukces centrum usług biznesowych budują jego pracownicy. Perspektywy rozwoju centrum zależą od rozwoju ich kompetencji oraz decydują o przewadze konkurencyjnej w stosunku do centrów w innych lokalizacjach. Dzięki naszym studiom Twoi pracownicy będą:

  • Sprawniej pracować w wirtualnym środowisku
  • Lepiej budować relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Wykazywać inicjatywę i umiejętnie promować nowe pomysły
  • Umiejętnie koordynować pracę w międzynarodowym zespole
  • Rozumieć funkcjonowanie centrum usług biznesowych
  • Wiedzieć jak budować wartość dodaną dla organizacji