Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe” : Program
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Program studiów

 

  1. Współczesne wyzwania w międzynarodowym biznesie

    • Przemiany i nowe ryzyka w międzynarodowym biznesie
    • Inteligentna gospodarka

  2. Konkurencyjność gospodarek i rozwój centrum usług biznesowych

    • Przenoszenie usług biznesowych w globalnej gospodarce
    • Praktyczne problemy budowy i rozwoju centrum usług biznesowych

  3. Komunikacja biznesowa

    • Warsztaty z elevator speech
    • Warsztaty z pracy w wirtualnym środowisku

  4. Współpraca w międzykulturowym środowisku

    • Świadomość różnic kulturowych
    • Warsztaty z analizy interesariuszy i budowania relacji z biznesem

  5. Rozwój zespołów w centrach usług biznesowych

    • Warsztaty z rozwoju zespołów w centrum usług biznesowych
    • Warsztaty z rozwoju kompetencji i budowy ścieżek kariery w centrum usług biznesowych

  6. Zarządzanie projektami w usługach biznesowych

    • Zarządzanie projektami w międzykulturowym środowisku

  7. Zarządzanie finansami w usługach biznesowych

    • Biznes plan i finansowa ocena projektów
    • Ceny transferowe w centrach usług wspólnych

  8. Podnoszenie efektywności operacyjnej usług biznesowych

    • Automatyzacja, robotyzacja oraz controling procesów biznesowych
    • Warsztaty z optymalizacji procesów biznesowych

  9. Nowe technologie w usługach biznesowych

    • Automatyzacja i robotyzacja procesów biznesowych
    • Sztuczna inteligencja i maszynowe uczenie – funkcje i narzędzia

  10. Innowacyjność i prace B+R w korporacjach transnarodowych

    • Prace B+R w globalnych sieciach korporacji
    • Warsztaty z user experience design w usługach biznesowych

  11. Przyszłość sektora usług biznesowych

    • Warsztat przedsiębiorcze przywództwo
    • Warsztat z projektowania nowych zawodów i przyszłość pracy