Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe” : Wykładowcy
Podyplomowe Studia „Nowoczesne usługi biznesowe”
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy Podyplomowych Studiów "Nowoczesne Usługi Biznesowe"

 
Miłosz Aleksander, Tate & Lyle, Vice President, Global Head of GBS / SSC Director 
 
Praktyczne problemy budowy i rozwoju centrum u​sług biznesowych
Globalne zarządzanie siecią centrów usług biznesowych to strategiczne wyzwanie budujące wartość dla biznesu. Rozwój każdego nowego centrum to wynik równania z wieloma niewiadomymi, na które składają się zarządzania zespołami, projektami i procesami. Razem rozwiążemy kilka taki równań
Katarzyna Czupa, PZU, Project Manager & Lean Expert
 
Warsztaty z optymalizacji procesów biznesowych
Optymalizować procesy można na wiele sposobów. Nie można nam zapomnieć o celu zmiany. Po co to robimy? Czy klient będzie zadowolony z naszych zmian? Czy kluczowy jest czas dostarczenia produktu? Czy kluczowa jest jakość?
Lukasz_Gebski.jpg
​Dr Łukasz Gębski, SGH, Country Manager (CEO) Armatis

Biznes plan i finansowa ocena projektów 
Realizowanie przedsięwzięć biznesowych bez względu na ich skalę, wymaga dobrego planu. Znajomość otoczenia gospodarczego, naszych atutów oraz zagrożeń zmniejsza ryzyko błędu. Często sposób przygotowania biznes planu decyduje o wdrożeniu projektu i pozyskaniu finansowania. Pokazując w odpowiedni sposób finansowe korzyści z realizacji projektów łatwej przekonać interesariuszu do podjęcia ryzyka.
Prof. Katarzyna Górak-Sosnowska, SGH

Świadomość różnic kulturowych 
Coraz częściej spotykamy się z ludźmi o odmiennych zwyczajach, pochodzeniu, religii. Czy umiemy odnieść się do nich z szacunkiem? Czy potrafimy nawzajem akceptować te różnice?  Zrozumienie wielokulturowości jest coraz istotniejszą przesłanką udanej współpracy we współczesnym świecie.
Konstanty_Haniewicz.jpg
Dr Konstanty Haniewicz, RXP, Business Owner

Sztuczna inteligencja i maszynowe uczenie – funkcje i narzędzia
Jak nauczyć maszynę nowych umiejętności? Czy faktycznie wykorzystanie sztucznej inteligencji jest tak bardzo skomplikowane? Jakie są granice tego co możemy aktualnie osiągnąć wykorzystując te narzędzia? Zapraszam na zajęcia do świata najnowszych technologii. ​




Dr Anetta Janowska, SGH 
 
Warsztaty z elevator speech
Kilkanaście lat temu, niedługo po studiach, rozpoczęłam pracę w Telewizji Polskiej, gdzie w praktyce uczyłam się sztuki komunikowania i publicznego występowania. Po zakończeniu przygody z mediami, zaczęłam sama szkolić w sztuce wystąpień publicznych. Od kilku lat praktykuję również jogę, skończyłam kurs mindfulness i dziś wiem, że dobre wystąpienia publiczne to nie tyle „techniczne sztuczki”, ale praca nad własnymi przekonaniami i nad dobrym oddechem. Mam nadzieję, że przyjmiecie ode mnie wszystko to, czym będę chciała się z Wami podzielić.
Dr Ewa Jastrzębska, SGH
 
Warsztaty z analizy interesariuszy i budowanie relacji z biznesem
O sukcesie i porażce przedsięwzięcia często decyduje umiejętność zidentyfikowania oraz aktywnego angażowania jego kluczowych interesariuszy. Komunikacja i współpraca wymieniane są jednym tchem, jako główne przyczyny porażek w biznesie. Chciałabym Was zaprosić do rozpoczęcia podroży w kierunku umiejętnie rozwijanych relacji z otoczeniem.
Dr Mateusz Juchniewicz, SGH
 
Zarządzanie projektami w międzykulturowym środowisku
„Moda” na projekty opanowała każdą dziedzinę naszej działalności. Wciąż jednak mamy problemy z zarządzaniem złożonymi przedsięwzięciami. Od ponad 10 lat jestem ambasadorem idei zarządzania projektami i myślenia projektowego. Jestem przekonany, że kompetencje w tym obszarze są kluczowe dla każdego z nas, bez względu na to, czym się zajmujemy w pracy zawodowej.
Prof. Krzysztof Kozłowski, SGH
 
Współczesne wyzwania w międzynarodowym biznesie
Powiedzenie „Obyś żył w ciekawych czasach” spełniło się we współczesnym świecie.  Opowiem na czym polegają ciekawe czasy w międzynarodowej polityce i biznesie. W jaki sposób wydarzenia polityczne oddziałują na globalną gospodarkę? Jak zmienia się międzynarodowe prowadzenie biznesu? W jakim sensie dotyczy to nas wszystkich? 
maksymilian_kulesza.jpg

Maksymilian Kulesza, Tax Concepts, Business Owner

Ceny transferowe w centrach usług wspólnych 
Władze podatkowe na całym świecie przywiązują dużą wagę do tego, żeby korporacje wykazywały dochody i płaciły podatki w krajach, w których prowadzą działalność. Istotny element tej działalności to centra usług wspólnych. Jaka część zysku międzynarodowej korporacji powinna zostać przypisana nowoczesnym usługom biznesowym? W jaki sposób przedsiębiorstwa alokują koszty i gdzie pokazują zyski? Jak buduje się międzynarodowe strategie zarządzania cenami transferowymi?
Dr Radosław Malik, SGH
 
Przenoszenie usług biznesowych w globalnej gospodarce
Jako młody pracownik Shell, 10 lat temu, reklamowałem studentom pracę w nowego centrum SSC w Krakowie. Mam nadzieje, że niektórzy mnie wtedy posłuchali. Usługi biznesowe to jeden z nielicznych obszarów, w których polska gospodarka została światowym liderem. Cieszę się, że teraz, jako kierownik studiów na SGH, mogę dalej promować możliwości zawodowe w tej dziedzinie.
Olga Nadskakuła, HSBC, Global Risk Programme Manager
 
Warsztaty z pracy w wirtualnym środowisku
Kierowałam zespołami w centrum SSC naszego banku w Krakowie, a teraz pracuję w globalnej centrali w Londynie. Widzę jak dużą wiedzę i etykę pracy mają pracownicy z polskich centrów. Często do jej pełnego wykorzystania i międzynarodowego sukcesu brakuje tylko miękkich umiejętności. Cieszę się, że powstały studia, na których mogę podzielić się z Wami własnym doświadczeniem. 
Maria Parysz, Hot Startup, Senior Project & Change Manager
 
Warsztaty z analizy interesariuszy i budowanie relacji z biznesem
Statystyki realizacji projektów pokazują, że ponad połowa nie kończy się sukcesem. W pierwszej trójce przyczyn jest brak wsparcia kierownictwa oraz niejasne wymagania głównych interesariuszy. Jako Senior Project Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, potwierdzam, że współpraca z najważniejszymi osobami w projekcie, to klucz do jego sukcesu. Tylko jak to praktycznie zrealizować? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie na tych właśnie zajęciach.
Dr Tomasz Pilewicz, Philips, Solutions & Partnerships Manager
 
Warsztat przedsiębiorcze przywództwo
Zmienimy niemożliwe w możliwe. Przedstawię Tobie sposoby rozwoju własnej kreatywności, innowacyjności Twojego zespołu i jak to osiągnąć w Twojej organizacji.
Prof. dr hab. Krystyna Poznańska, SGH 
 
Prace B+R w globalnych sieciach korporacji
Przenoszenie usług biznesowych to coraz częściej budowanie przewag konkurencyjnych przez umiędzynarodowienie działań w zakresie badań i rozwoju. Na moim spotkaniu odpowiemy na pytania z tej dziedziny. Jak budowane są sieci B+R korporacji transnarodowych? Jakich kompetencji poszukują przedsiębiorstwa? Które rynki zyskują na tych przemianach? 
Dorota Ptak, ProgressioCoaching, Leadership & Team Effectiveness Consultant
 
Warsztaty z rozwoju zespołów i budowania ścieżek kariery w centrum usług biznesowych
Jako manager w SSC kierowałam międzynarodowym, ponad 300 osobowym zespołem. Jako coach, trener i konsultant wspieram aktualnych i przyszłych liderów w procesie zmian biznesowych oraz budowaniu efektywnych zespołów. Wierzę w siłę zespołu i sukces osiągnięty dzięki współpracy, zaangażowaniu i partnerstwie.
Paweł Stężycki, Alior Bank, Director of Innovation Planning (Innovation Research & UX Design)
 
Warsztaty z user experience design w usługach biznesowych
Od wielu lat badam ludzkie oczekiwania i preferencje, a następnie wykorzystuję tę wiedzę do budowy lepszych rozwiązań technologicznych. Wiem, że warto dbać o ich jakość. Żyjemy w czasach, w których usługi świadczy tandem człowieka i maszyny – to jak skutecznie ten zespół funkcjonuje zależy w dużym stopniu od zaprojektowania ich współpracy. Chciałbym przedstawić  nowoczesne metody obserwacji i optymalizacji doświadczeń użytkowników, które w ostatnich latach rozprzestrzeniły się z Doliny Krzemowej na cały nowoczesny świat.
Dr Rafał Szmajser, Capgemini, Global Business Services Lead
 
Automatyzacja, robotyzacja oraz controling procesów biznesowych
Kierowanie globalnymi programami transformacji biznesowej dla największych światowych korporacji to ciągłe podążanie za rozwojem najnowszych technologii. Wymaga kreatywnego i innowacyjnego podejścia, ale również dobrego wdrożenia oraz kontroli biznesowej. Jak zagwarantować skuteczność tych wdrożeń? Jaki wpływ mają nowe technologie na rozwój usług biznesowych? Zapraszam.
Dr Roman Wosiek, SGH
 
Międzynarodowa konkurencyjność gospodarek dla lokalizacji usług biznesowych
Przenoszenie usług biznesowych to fascynująca działalność. To dziedzina, w której konkurencyjność polskiej gospodarki jest bardzo wysoka. Czy ta sytuacja utrzyma się w przyszłości? Czy można to przewidzieć?
Prof. dr hab. Katarzyna Żukrowska, SGH
 
Inteligentna gospodarka
Innowacyjne modele biznesu, nowe metody współpracy, współdzielenia i przedsiębiorczości, kreatywne miasta i przestrzenie. Świadomość inteligentnej gospodarki to zrozumienie współczesnego świata oraz umiejętność diagnozowania i wyprzedzania przyszłych zagrożeń dla przedsiębiorstw.