Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach : Cel
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Cel studiów

 
  • pokazanie odbiorcom podejść, metod i technik, według których budowana powinna być strategia PR organizacji,
  • dostarczenie uczestnikom efektywnych narzędzi pozwalających na kształtowanie relacji z poszczególnymi grupami odbiorców organizacji, wpływanie na ich działania.
  • zajęcia mają przede wszystkim charakter praktyczny i mają za zadanie stać się źródłem wzorcowych najlepszych praktyk organizacyjnych. Zajęcia mają przede wszystkim charakter praktyczny i mają za zadanie stać się źródłem wzorcowych najlepszych praktyk organizacyjnych.