Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach : Opinie
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Opinie studentów i absolwentów

 

Ten rok na SGH…? dobrze spędzony czas, czas nauki i inspirowania. Atrakcyjne doświadczenie wykładowców. Ciekawy  kierunek przyciąga ciekawych studentów.
Nie żałuję. Śmiało rekomenduję.

Paulina Kowal - absolwentka XIV edycji studiów

 

Jako słuchacz studiów uzyskałem obszerną i niezwykle przydatną wiedzę w zakresie PR i strategicznego komunikowania w firmach.

Zajęcia w dużej części były prowadzone w oparciu o realne przykłady, a także składały się z wielu praktycznych ćwiczeń. Wykładowcy posiadają aktualną wiedzę, gdyż są wieloletnimi praktykami z branży i najlepszych firm. Dzięki temu mogłem dowiedzieć się jak w rzeczywistości wygląda ich praca. Zajęcia nie posiadały formy wykładu, a warsztatów i szerokiego forum wymiany wiedzy.

Bardzo dużą zaletą była organizacja studiów, którzy w razie jakiejkolwiek pytań czy problemów odpowiadali profesjonalne i szybko.    

Pomimo, że wcześniej miałem styczność z elementami Public Relations i komunikacji to studia pozwoliły mi usystematyzować wiedzę, jak i uzyskać bardzo dużo nowych oraz cennych informacji. Osobiście bardzo ciekawe były dla mnie wątki związane z PR i komunikacją w sieci oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, które są moim zdaniem w dzisiejszych czasach kluczowe.

Warto dodać, że obecnie coraz więcej firm zwraca uwagę na swój szeroko pojęty wizerunek, a także na rolę komunikacji wewnętrznej. Potwierdzeniem tego jest wzrastająca liczba ofert pracy w tym zakresie. 

Zachęcam i rekomenduje udział w studiach PR i Strategicznego Komunikowania w Firmach.

Paweł Bajorski – absolwent XIV edycji studiów