Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach : Wykładowcy
Podyplomowe Studia Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Wykładowcy

 
prof. Rafał Mrówka – kierownik Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach, konsultant i trener z ponad 15-letnim doświadczeniem – projekty w zakresie budowania wizerunku organizacji i polityków, programy komunikacji wewnętrznej w organizacjach

dr Maria Roszkowska-Menkes – sekretarz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach, adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania. Wcześniej związana z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, gdzie pełniła funkcję koordynatora ds. promocji i portalu. Specjalizuje się w problematyce społecznej odpowiedzialności biznesu, otwartych innowacji oraz relacji z interesariuszami, w szczególności w odniesieniu do nowych mediów. Wykładowca/trener na studiach podyplomowych i szkoleniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (SGGW, WSE, UMK, PARP).

prof. Maria Aluchna – profesor w Katedrze Teorii Zarządzania SGH, specjalizuje się rozwoju relacji inwestorskich spółek giełdowych oraz nadzorze korporacyjnym

prof. Grażyna Aniszewska-Banaś – profesor w Katedrze Teorii Zarządzania SGH. Specjalizuje się w problemach dotyczących zarządzania kulturą organizacyjną. Autorka licznych publikacji związanych z tym tematem, trenerka.

Monika Bębnowska – Account Director w Partner of Promotion, trener i praktyk public relations; w agencji jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji dla znaczących firm i korporacji z branży medycznej, produkcyjnej, IT, motoryzacyjnej i finansowej; projekty, które realizowała wraz ze swoim zespołem, zdobyły międzynarodowe nagrody w konkursach dla branży PR: Magellan Awards 2007, Sabre Awards 2008, Impact Awards 2008. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

prof. Małgorzata Bombol – profesor zwyczajna, specjalistka od marketingu strategicznego. Konsultant i trener biznesowy z wieloletnim stażem.

Justyna Dzieduszycka-Jędrach – założycielka i współwłaścicielka firmy 121PR, „naukowo" absolwentka polonistyki i amerykanistyki UW oraz Komunikowania Biznesowego i PR SGH, doświadczenie w działaniach WOMM online zdobywała m.in. w CR Media. Specjalizuje się w kampaniach opartych o innowacyjne działania PR.

Piotr Grodzki – doktorant w Katedrze Teorii Zarządzania SGH, radca prawny. Specjalizuje się w prawnych aspektach reklamy i PR.

prof. Bogdan Mróz – profesor zwyczajny, pracuje w Instytucie Zarządzania SGH. Zajmuje się lobbingiem.

dr Mikołaj Pindelski – adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania SGH, konsultant i trener z ponad 15-letnim doświadczeniem – projekty w zakresie budowania wizerunku organizacji, tworzenia strategii organizacji, kampanie marketingowe

prof. Piotr Płoszajski – kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH. Mentor, wykładowca, coach wielu największych firm działających w Polsce. Wykładowca w wielu międzynarodowych programach MBA. Doradza organizacjom w zakresie tworzenie strategii opartych o innowacyjne modele biznesowe. Współpracuje między innymi z firmą Celebrity Speakers. Futurysta zarządzania.

Adam Rogala – były dziennikarz TVP1 i TVN24, trener od 10 lat prowadzący szkolenia z zakresu komunikacji, autoprezentacji, treningów medialnych, wystąpień publicznych. Specjalizuje się w takich warsztatach jak: „Wystąpienia medialne ”, „Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji”, „Zachowania wizyjne w kontakcie z dziennikarzem telewizyjnym”, „Rzecznik prasowy”, „ Sukces konferencji prasowej”, „Dziennikarz na wizji”, „Jak pisać skutecznie do Internetu”, „Development programu telewizyjnego”.

dr Justyna Szumniak-Samolej – adiunkt w Katedrze Teorii Zarządzania SGH. Specjalizuje się w programach CSR oraz etycznych zagadnieniach funkcjonowania organizacji.

Andrzej Szumowski – wiceprezes Wyborowa S.A., prezes Stowarzyszenia Polska Wódka, wcześniej dyrektor w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej. Ekspert PR, wykładowca akademicki.

dr Paweł Wójcik – doktor psychologii, pracę w obszarze badań rynkowych rozpoczął w 1990 roku. W kolejnych latach współtworzył działy badań konsumenckich w takich instytutach badawczych, jak Demoskop (w latach 1991–1995), IQS Quant (w latach 1996–2008), do listopada 2013 pełnił funkcję wiceprezesa 4P Research Mix. Obecnie jest dyrektorem ds. nowych przedsięwzięć w Millward Brown. Od 1993 roku do chwili obecnej zasiada w zespole konsultacyjnym d/s badań społecznych przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Łukasz Zaleśny – Strategy & Insights Manager w Zenith. Absolwent Szkoły Strategii Marki przy SAR. Od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją marek, pracował m.in. w Gadu-Gadu, E-Graphics (TBWA), ACR (Grupa K2). Współpracuje z firmami z wielu branż: kosmetyki, internet, FMCG, bankowość, ubezpieczenia, IT, DiY, OTC. W Zenith zajmuje się strategiami komunikacji i kampaniami reklamowymi dla obecnych i nowych Klientów agencji.

dr Joanna Żukowska – adiunkt w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, prezes firmy doradczej IMMOQEE, konsultant, trener. Specjalizuje się programach z zakresu komunikacji wewnętrznej i CSR.