Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia Public Relations : Korzyści
Podyplomowe Studia Public Relations
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Perspektywy zawodowe

 
​Wśród naszych absolwentów są menedżerowie PR, specjaliści PR, szefowie działów komunikacji, rzecznicy prasowi, konsultanci PR, pracownicy agencji PR, pracownicy agencji reklamowych, prawnicy, dziennikarze, pracownicy administracji publicznej, menedżerowie produktu, szefowie i pracownicy działów komunikacji wewnętrznej oraz przedstawiciele wielu innych zawodów i ścieżek kariery. Nasze studia ukończyło już ponad 1000 absolwentów.
 

 Korzyści dla studenta

 

​Studia Public Relations w SGH oferują:

  • przygotowanie do pracy obszarze PR oraz zawodach pokrewnych;
  • silny nacisk na praktykę opartą na solidnej i aktualnej wiedzy z dziedziny PR;
  • szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień;
  • przemyślany, kompletny i zróżnicowany program studiów;
  • stale rozwijających się, sprawdzonych, fachowych i przyjaźnie nastawionych do słuchaczy wykładowców;
  • profesjonalną organizację studiów i miłą atmosferę studiowania;
  • możliwość zbudowania sieci kontaktów zawodowych oraz poznania ciekawych ludzi;
  • szansę na interesującą, rozwojową i satysfakcjonującą finansowo karierę zawodową;
 
 

 Korzyści dla pracodawcy

 
​Nasi absolwenci to osoby ambitne, wszechstronne i otwarte na nowe doświadczenia. Podejmowane przez nich studia PR w SGH stanowią uzupełnienie wcześniejszego wykształcenia w innych, często bardzo odległych od PR dziedzinach. Dzięki odpowiednio przygotowanemu programowi studiów, systemowi zaliczeń oraz egzaminowi końcowemu, pracodawcy mogą być pewni, że po ukończeniu naszych studiów, absolwenci posiądą szerokie spektrum umiejętności i wiedzy dotyczącej PR, dziedzin pokrewnych oraz umiejętności interpersonalnych. Ukończenie studiów wymaga systematyczności i odpowiedzialności, czyli cech niezwykle cenionych na rynku pracy.