Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
OFERTA SGH
Podyplomowe Studia "Startup Inspiration Lab - Startupy: Laboratorium Inspiracji" : Cel
Podyplomowe Studia "Startup Inspiration Lab - Startupy: Laboratorium Inspiracji"
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
 

 Cel studiów

 
Jesteśmy przekonani, że po tych studiach słuchacze będą w nowy, inny sposób patrzeć na otaczający świat. Zmienimy wasz mindset. Pokażemy, że świat jest pełen niezwykłych możliwości biznesowych Udowodnimy, że wszystko jest możliwe: „Impossible is nothing”.

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wartościowych i najbardziej aktualnych inspiracji wynikających z wieloletnich doświadczeń zawodowych kluczowych profesjonalistów z polskiego i globalnego ekosystemu startupowego rynku oraz z najważniejszych badań naukowych nad najsłynniejszymi startupami globu.

W czasie studiów będziemy poznawać najciekawsze inspiracje i take aways, które wynikają z obserwacji globalnego ekosystemu startupowego. I tak, przykładowo dowiemy się, że:

„Słynny seryjny przedsiębiorca z Doliny Krzemowej, pierwszy inwestor w Facebooku, Peter Thiel, uważa, że wyłącznym celem innowacyjnych firm techologicznych powinno być dążenie do budowania globalnych monopoli”

„Uber – największy startup świata pod względem wartości rynkowej (ok. 70 mld USD) - planuje ruchy strategiczne ukierunkowane na dywersyfikację usług (rowery, hulajnogi) i koncentrację na konkurowaniu w przestrzeni miejskiej, gdzie w silnie urbanizującym się świecie, żyje coraz więcej obywateli”

„Wielu uważa, że pięć najbardziej wpływowych firm świata to Google, Apple, Facebook, Amazon i Microsoft; warto z`uważyć że wszystkie były stosunkowo niedawno startupami...”

„Apple to pierwsza firma, której wartość rynkowa przekroczyła 1 tys. mld USD, a sam logotyp tego przedsiębiorstwa wart jest już niemal 200 mld USD”

„Nie jest wykluczone, że życie człowieka ulegnie na przestrzeni XXI wieku wydłużeniu do około 150 lat ze względu na postęp technologii (biotechnologia, nanotechnologia...)” -Yuval Noah Harari.