Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty
Organizowanie pracy własnej, czyli zarządzanie sobą i zespołem w czasie
 

 Organizacja pracy własnej czyli zarządzanie sobą i zespołem w czasie

 

​Letnia Akademia Zarządzania

Kurs pomaga:

  • lepiej gospodarować własną energią,
  • poprawić satysfakcję z kontaktów z otoczeniem osobistym i zawodowymk,
  • oszerzyć świadomość wagi i roli -  psychologicznych fizjologicznych organizacyjnych i kulturowych uwarunkowań sposobów organizacji własnego warsztatu pracy i zarządzania sobą w czasie.
  • poszerzyć świadomość wagi i roli -  psychologicznych fizjologicznych organizacyjnych i kulturowych uwarunkowań sposobów organizacji własnego warsztatu pracy i zarządzania sobą w czasie,
  • podnieść skuteczność i efektywność osobistą w pracy zawodowej.odnieść skuteczność i efektywność osobistą w pracy zawodowej.

Ilość godzin: 16

 

 Dla kogo

 
  • ​Kierownicy wszystkich szczebli i rodzajów firm oraz organizacji, którzy chcą pracować w większym komforcie psychofizycznym.
  • Pracownicy bez względu na zajmowane stanowisko organizacyjne.
  • Wszyscy, którzy chcą poprawić swoją skuteczność i efektywność osobistą i zawodową.szystkich, którzy chcą poprawić swoją skuteczność i efektywność osobistą i zawodową.
 
 

 Terminy

 
  • 26-27 września 2015 r.
 

 Cena

 
​1100 zł
 

 Program

 

W ramach 16 godzinnego kursu zostaną zrealizowane następujące bloki tematyczne:

  1. Psychologia percepcji i funkcjonowania w czasie
  2. ​Racjonalna gospodarka własnymi siłami psychofizycznymi
  3. ​Organizacja pracy własnej i jej determinanty
  4. Diagnoza i analiza organizacji pracy własnej
  5. Procedura zarządzania czasem
  6. Organizacja w której pracujesz i jej wpływ na motywację do zmian swojej  pracy własnej
 

 O prowadzących

 

sgh-dr-eleonora-kuczmera-ludwiczynska.jpgDoktor Eleonora Kuczmera-Ludwiczyńska nauk ekonomicznych, absolwentka Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie SGH) od początku kariery zawodowej związana z macierzystą Uczelnią.

Starszy wykładowca w Instytucie Zarządzania SGH. Specjalizuje się w czterech obszarach merytorycznych – kierowaniu ludźmi, zarządzaniu kapitałem ludzkim, systemach informacyjno-decyzyjnych oraz organizacji pracy własnej menedżerów i zarządzaniu czasem.

Kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Pracy (28 edycja). Ceniony wykładowca wielu realizowanych w SGH studiów podyplomowych.

Prezes DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności. Wcześniej współzałożyciel i współwłaściciel firmy Bank Modułów Kształceniowych „BMK”, przez wiele lat lidera w edukacji jednostek samorządowych i administracji centralnej.
Wykładowca, trener, doradca i konsultant organizacji gospodarczych.

Autorka licznych opracowań z zakresu zarządzania.
Współautorka książki „Jak szanować czas, organizując pracę sobie i innym”, Wydawnictwo Bizarre, Warszawa 2009.

mgr-dominik-ludwiczynski.jpgDominik Ludwiczyński, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Studia Podyplomowe Zarządzanie Kompetencjami Pracowników). Doktorant w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Wiceprezes, założyciel i właściciel DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności. Wykładowca Studiów Podyplomowych SGH (Zarządzania Zasobami Pracy, Zarządzania Projektami, Rocznych Podyplomowych Studiów Menedżerskich, Liderów Zarządzania) oraz  Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Podyplomowych Studiów z zakresu Prowadzenia działalności gospodarczej w opiece zdrowotnej oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Organizacjach Ochrony Zdrowia). Prowadzi także zajęcia w języku angielskim na Uniwersytecie Vistula w Warszawie w ramach europejskiego projektu MasterEuropei.

Specjalizuje się w problematyce psycho-socjologicznych uwarunkowań procesów zarządzania, komunikacji a także w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i kierowania ludźmi oraz zarządzania informacją i zarządzania czasem.

Trener, doradca i konsultant współpracujący z wieloma firmami i organizacjami oraz osobami indywidualnymi.

Człowiek, który kocha to co robi, dzięki czemu przekazuje nie tylko wiedze i umiejętności, ale dodatkowo dzieli się pasją, entuzjazmem i pozytywną energią.

Współautor książki „Jak szanować czas, organizując pracę sobie i innym”, Wydawnictwo Bizarre, Warszawa 2009

 

 Certyfikat

 

​Kurs kończy się testem, którego zaliczenie pozwala na zdobycie certyfikatu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Zapisz się na kurs online
 

 Pozostałe kursy

 
 

 Studia

 
 

 Pozostałe

 
 
Zapisz się na kurs online 
 

 Kontakt

 

W razie jakichkolwiek pytań organizacyjnych służymy pomocą.

Michał Konowrocki
tel: 693 142 820
e-mail: michal.konowrocki@doktorant.sgh.waw.pl

Marcin Suchar
tel: 697 645 158
e-mail: marcin.suchar@doktorant.sgh.waw.pl

 

 Organizator

 
 

 Letnia akademia Zarządzania

 
Studia podyplomowe w SGH, aż 133 kierunki
 
Porozmawiajmy o szkoleniach