Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Study in English Uniwersytet Trzeciego Wieku E-learning Szkolenia korporacyjne Kursy językowe Studia MBA Studia doktoranckie Studia podyplomowe Studia magisterskie Studia licencjackie Kursy przygotowawcze Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Akademia Młodego Ekonomisty

 

 Zarządzanie efektywnością osobistą

 

​Letnia Akademia Zarządzania

​Kurs Zarządzania efektywnością osobistą nauczy Cię, jak samodzielnie można:

  • lepiej poznać samego siebie i wykorzystać tę wiedzę aby żyć i pracować w większym komforcie,
  • w koncentracji w dłuższym okresie czasu i poprzez to uzyskiwać wyższą produktywność
    wykonywanej pracy umysłowej i fizycznej,
  • współpracować z Twoim największym wrogiem  STRESEM,
  • lepiej gospodarować własną energią aby  pracować skuteczniej i efektywniej pracować,
  • w odpowiedzi na ważne pytanie - czy wykonywana obecnie praca, spełnia wymagania Twojej
    osobowości oraz jakie są możliwe Twoje mocniejsze i słabsze strony.

Ilość godzin: 16

 

 Dla kogo

 
  • Kierowników wszystkich szczebli i rodzajów firm i organizacji, którzy chcą skuteczniej podejmować decyzje i działać w większym komforcie psycho-fizycznym.
  • Pracowników bez względu na zajmowane stanowisko organizacyjne.
  • Wszystkich zainteresowanych poprawą jakości własnego życia.
  • Wszystkich, którzy chcą poprawić swoją skuteczność i efektywność zawodową
 
 

 Terminy

 
  • 19-20 września 2015 r.
 

 Cena

 
​1100 zł
 

 Program

 

W ramach 16 godzinnego kursu zostaną zrealizowane następujące bloki tematyczne:

  1. Zasady rozwoju osobistego
  2. ​Postawa ciała – podstawą spokoju
  3. ​Umiejętność koncentracji
  4. Ćwiczenia fizyczne – podstawa odporności psychicznej i dobrego samopoczucia
  5. Stres – wróg czy sprzymierzeniec?
  6. Oddech – broń w walce ze stresem
  7. Gospodarowanie własną energią.
  8. Przełamanie starych nawyków przeszkadzających w rozwoju osobistym
  9. Sposoby natychmiastowego rozładowywania stresów
  10. Osobowość a praca zawodowa – tajemnica sukcesu
 

 O prowadzących

 

Dr Eleonora Kuczmera-Ludwiczyńska, Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie SGH) od początku kariery zawodowej związana z macierzystą Uczelnią.

Starszy wykładowca w Instytucie Zarządzania SGH. Specjalizuje się w czterech obszarach merytorycznych – kierowaniu ludźmi, zarządzaniu kapitałem ludzkim, systemach informacyjno-decyzyjnych oraz organizacji pracy własnej menedżerów i zarządzaniu czasem.

Kierownik Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Pracy (28 edycja). Ceniony wykładowca wielu realizowanych w SGH studiów podyplomowych.

Prezes DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności. Wcześniej współzałożyciel i współwłaściciel firmy Bank Modułów Kształceniowych „BMK”, przez wiele lat lidera w edukacji jednostek samorządowych i administracji centralnej.
Wykładowca, trener, doradca i konsultant organizacji gospodarczych.

Autorka licznych opracowań z zakresu zarządzania.
Współautorka książki „Jak szanować czas, organizując pracę sobie i innym”, Wydawnictwo Bizarre, Warszawa 2009

 

Mgr Dominik Ludwiczyński, Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Studia Podyplomowe Zarządzanie Kompetencjami Pracowników). Doktorant w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Wiceprezes, założyciel i właściciel DUMEL Centrum Wiedzy i Umiejętności. Wykładowca Studiów Podyplomowych SGH (Zarządzania Zasobami Pracy, Zarządzania Projektami, Rocznych Podyplomowych Studiów Menedżerskich, Liderów Zarządzania) oraz  Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Podyplomowych Studiów z zakresu Prowadzenia działalności gospodarczej w opiece zdrowotnej oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Organizacjach Ochrony Zdrowia). Prowadzi także zajęcia w języku angielskim na Uniwersytecie Vistula w Warszawie w ramach europejskiego projektu MasterEuropei.

Specjalizuje się w problematyce psycho-socjologicznych uwarunkowań procesów zarządzania, komunikacji a także w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i kierowania ludźmi oraz zarządzania informacją i zarządzania czasem.

Trener, doradca i konsultant współpracujący z wieloma firmami i organizacjami oraz osobami indywidualnymi.

Człowiek, który kocha to co robi, dzięki czemu przekazuje nie tylko wiedze i umiejętności, ale dodatkowo dzieli się pasją, entuzjazmem i pozytywną energią.

Współautor książki „Jak szanować czas, organizując pracę sobie i innym”, Wydawnictwo Bizarre, Warszawa 2009.

 

 Certyfikat

 

​Kurs kończy się testem, którego zaliczenie pozwala na zdobycie certyfikatu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Zapisz się na kurs online
 

 Pozostałe kursy

 
 

 Studia

 
 

 Pozostałe

 
 
Zapisz się na kurs online 
 

 Kontakt

 

W razie jakichkolwiek pytań organizacyjnych służymy pomocą.

Michał Konowrocki
tel: 693 142 820
e-mail: michal.konowrocki@doktorant.sgh.waw.pl

Marcin Suchar
tel: 697 645 158
e-mail: marcin.suchar@doktorant.sgh.waw.pl

 

 Organizator

 
 

 Letnia akademia Zarządzania

 
Studia podyplomowe w SGH, aż 133 kierunki
 
Porozmawiajmy o szkoleniach